ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

هوا را نشانم بده

ورق به ورق تن کاغذ رو سیاه میکنم ساعتی بعد تمام ورقها به تکه های ریز تبدیل شده اند انگار می ترسم کسی با خواندن این ورقها روحم را بخواند دستم را بالا می آورم و نگاهی به ریزه های کاغذ میکنم ، نکنه کسی بیا اینا رو بهم بچسبونه ، مشتم رو به هوا پرتاب میکنم بارش کاغذ سر و صورتم رو سفید میکنه دستم رو به زیر چونه میزنم و به فکر فرو میرم تا اونجا که ذهنم جا داره به عقب میرم به اونجا که بابا سه چرخه ای برام خریده و کلی برای بازی با اون ذوق دارم به کنده شدن یکی از چرخاش و خر و خر کشیدن سه چرخه با دو تا چرخ توی آسفالت کوچه که اعصاب همه رو خراب کرده به اونجا که همراه پدر داخل ماشینش نشستیم و من با تمام وجود به حرکات و رانندگی پدر خیره شده ام و دوست دارم هرچه زودتر منم رانندگی کنم بچه پنج ساله ای که با پرویی به پدرش میگه بابا وقتی مردی ماشینت رو میدی به من و پدری که با لبخند حرفم رو تائید میکنه اونقدر عقب میرم که  خودمو در آغوش مادر حس میکنم بچه ای که میخوان از شیر بگیرنش و سر ناسازگاری داره و انگار دارن تمام دنیاشو ازش میگیرن، میخوام به عقب تر برم اینقدر عقب  که تصمیم میگرفتم به دنیا نیام خودمو قانع میکردم که اتفاق خاصی قرار نیست توی این دنیا بیفته همه میان بزرگ میشن یه عده ظالم میشن یه عده مظلوم یه عده پولدار میشن یه عده فقیر یه عده خاص میشن و یه عده عام و همچنان این چرخه ادامه داره احساس می کنم ساز ناکوک این زندگی گوشهای بسیاری رو داره آزار میده ...
کو مردی که رهایمان کند...

http://s5.picofile.com/file/8172969926/10.jpg

نظرات 22 + ارسال نظر
خورشید جاودان دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 22:49

سلام
ساز ناکوک ....
خیلی وقته صداش گوشمو ازار داده جوری که بهش عادت کردم حالا دیگه اصلا اذیتم نمیکنه یه جورایی دیگه صداش رو نمیشنوم

سلام بانو خورشید
نمیدونم نشنیدنش خوبه یا نه ولی یک آشنا به موسیقی نیازه که کوکش کنه

مگهان دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:06 http://meghan.blogsky.com

ای کاش انقدر ترس از خونده شدن نداشتیم ... : (
چقدر دوس دارم واقعاً رو کاغذ خیلی از روزامو بنویسم ... و چقدر می ترسم از روزی که خونده بشه روحم فکرم .......
خیلی این پست خوب بود . اون صدای نابه هنجار کشیده شدن چرخ کوچیک دوچرخه رو آسفالت رو چه خووووب گفتی ...
آخ دلم واسه لحظه لحظه ی اون روزام تنگ شد ....

سلام بانو مگی
اومدیم اینجا خودمون رو مخفی کردیم تا راحت بنویسیم ولی اینجا هم لو رفتیم
بانو شما لطف داری

خورشید جاودان دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:09

سلام یه کامنت نوشتم ولی نمیدونم چی شد ؟ کجا فرستادمش ؟ اصلا اومد سمتت یا همون موقع نت قطع شد ؟ خیلی وقته صدای ساز ناکوک زندگی برام عادی شده اونقدری که اگهنشنومش یه چیزی کمه

سلام اومد

خورشید جاودان سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 20:31

هیچکدومتون مثل من نیستین اینقدم پرو که با اسم خودم می نویسم ولی از این به بعد هر چی دلم خواست می نویسم بیخیال تو دنیای واقعی ترس اینجا هم ترس اون دنیا هم که معلوم نیست چی میخواد بشه اصلا وجود داره یانه
راستی من کی وبلاگمو فعال کرده بودم خودم خبر نداشتم اومدم فعالش کنم دیدم 5 نظر دارم نکنه بلاگ اسکای هم مثل لبخند روح داره؟:)))

خورشید بانو همیشه نوشته هاش خوبه ما هم منتظر خوندنشیم وبلاگتو فعال کردی تازه یه پست رو هم حذف کردی خیال کردی نمیفهمیم

خورشید جاودان چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 19:09

علیرضا بخدا من حذفش کرده بودم تو نخ فعال کردنشم نبودم اون پستم برگشت سر جاشچون تا وقتی که وقت زندگی کردن دارم خود سانسوری نمیکنم هر چی دلم خواست می نویسم کی به کیه 7 -8 تا خواننده که بیشتر ندارم بعدشم دوتا کامنتم چه باحاله یه جا گفتم نمیشنوم یه جا گفتم اگه نشنوم یه چیزی کمه که هر دو موردشم درسته وقتی یه چیزی اونقدر تکرار بشه دیگه عادی میشه ووقتی هم نباشه انگار یه گم کرده داری
..........................................
هندونه چند کیلویی بود اونوقت؟

هندونه هندونه آخه هندونه مون کجا بود
هفت هشت تا خواننده داری؟ خب خیلی خوبه به منم قرض بده هر چی رو هم میخواستی سانسور کنی بفرس خودم بخونم

کلوچه پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 22:38 http://www.colooche.blogsky.com

سنگین بود خیلی....سیگنالشو فرستادم ب مغزم آنالیزش کنه بعد میام نظرمو اعلام میکنم:)
از خودتون بود؟؟؟؟؟

سلام بانو بله اینجا فقط حرفای خودمونه

خورشید جاودان جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 10:12

هندونه شب یلدا که نخوردینش ونگهش داشتین واسه همچین مواقعی با اینکه میدونم افتضاح مینویسم ولی این تعریف شیرین رو می پذیرم ویه لبخند حسابی رو لبم میکارم که یعنی خیلی خوشمان امد( جدی میگم خوشمان امد)

:لبخند خب پس توافق کردیم که همچنان بنویسی بابا این مذاکرات 5+1 رو بدن دست من کارشو یه روزه حل میکنم

خورشید جاودان جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 17:40

علیرضا الان با این توافق تایید کردی که نوشتن من افتضاحه میشه الکی تعریف نکنی من زود باورما جوگیر میشم میرم تو کار نوشتن کتاب بعد هیچ ناشری چاپش نمیکنه سر خورده میشم اونوقت تقصیر جنابعالی میشه

بانو شما بنویس من همشو میخرم نترس رو دستت نمیمونه

mika شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 00:18 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
خونت آباد همه جا پره مرده نمی بینی

سلام آره پره ما چش نداریم

مریم شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 14:48 http://del-nevesht1370.blogfa.com/

سلام

چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تــو بخنـد.
مشکلی گــر سـر راه تــو ببنـدد، تــو بـخنـد.
غصه هـا فانی و باقی همه زنجیر به هــم،
گـر دلـت ازستم و غصه برنجد، تو بخنـد…!

لبتون همیشه خندون و دلتون آتشکده عشق جانان باد

سلام ممنون زندگیتون شاد

باران* شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 19:38 http://baranepaizi.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود ما رو هم یه سر برد به دوران کودکی چی می شد اگه میتونستیم برگردیم به گذشته واقعا چی میشد!!
افسوس که گذشته هرگز برنخواهد گشت...

سلام
ممنون دورانی که دغدغه ای نداشتیم واقعا افسوس

binam یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 00:57

ممنون

کلوچه یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 17:04 http://www.colooche.blogsky.com

آفرین قشنگ بود....
هعیییییییی روزگار

سلام
ممنون بانو کلوچ

خورشید جاودان دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:54

سلام باز رفتی غیبت صغری ؟
مها گلی خوبه ؟

سلام بانو خورشید خوبیم

مگهان چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 15:27 http://meghan.blogsky.com

علیرضا خان کوشی شما فعالیتت خیلی کم شده ها برادر : )
مهای نازم خوبه با اون چشای گردش ؟
خواهر خانوم چطورن ؟!
بانو چطور ؟ : )

الهی دلت شاد باشه هم نام بابام

سلام بانو این روزا مشغول مسابقات والیبال ادارات بودیم که اول شدیم الانم که مصدوم در خدمتتونم همه خوبن مها بانو هم که الان در برابر اصرار من برای غذا خوردن میفرمایند من که چشم دل سیرم کم خوراک و نازک خورم به نظرت این حرفا رو از کجا یاد میگیرن این نی نی ها

مگهان چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 18:44 http://meghan.blogsky.com

ای جاااانم : )))
شاید از مامانشون یاد می گیرن مثلاً
خیلی نمک دارن این دختر ...
آقا علیرضا تبریک میگم افتخار آفرینیتون رو ... حالا جایزه هم بردین ؟
یا فقط لهیدگی موند واستون ! مقام اولی خیلی خوبه اما بی جایزه مزه ش کم میشه

نه الان پرسیدم از فیلم خاله سوسکه یاد گرفته (سوسوله خانم) میخوام برم به همدان پیش مشدی رمضان میخواد بره زن مشدی رمضان بشه آخه چه معنی داره این فیلما رو واسه بچه ها میسازن ما دختر نمیدیم همدان
هنوز که جایزه ندادن قراره جایزه نقدی بدن 100 هزار ریال الان من این کمرم رو کجا ببرم بگم واسه ده هزار تومن اینجوری شده حیف اسپکایی که زدم

مگهان چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:20

برادر منننن بیا من بهت 100 تومن میدم تو دیگه بی خیال اینگونه مسابقات شو : ))) والا مردی باید بالا سر خانوم بچه ها باشی : )) :دی

واااای منم نمیدم دختر به همدوووون.... بگو بیاد رشت ما اینجا یه شازده داریم خیلی هم خوب و آقاس ها گرچه یه پارسا نامی هم رغیبمونه ! ای باباااا دو عدد برادر دارم هر دو خواستگار مهابانوی شما

والا یادم نبود وگرنه زودتر شماره کارتمو میدادم
فعلا به پارسا قول دادیم نمیشه بزنیم زیرش خورشید کله دوتامونو میکنه

خورشید جاودان چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:06

سلام برادر جان بجای این فیلمو سی دی ها برین تو کار کاردستی منو پارسا باهاتون مسابقه میذاریم

کاردستی امتحان نکردم تا الان ولی یه موضوع انتخاب کن تا با ذوق هنریم شکستت بدم

خورشید جاودان پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:06

یه کارت تبریک عید طراحی کن و با مها گلی درستش کنید من وپارسا هم یکی درست میکنیم بفرست وبلاگم یه نظر سنجی میذاریم برنده مشخص بشه :))علیرضا جدی میگم بیا این کار رو بکنیم یکم خوش بگذرونیم با بچه هامون مطمئن باش به خودمونم خیلی خوش می گذره

باشه موافقم فقط وقتی شکست خوردی گریه نکنی دلم برات می سوزه از مقامم کناره گیری می کنم

خانوم کوچولو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:02 http://pesareshoja22.blogfa.com

سلاااااام
و من برگشتم با کلوله باری پر از تجربه
ایشالا اون مردی که رهامون کرد هم به زودی میاد.

سلام زود بیا این تجربیاتتو به اشتراک بزار ببینیم چی کردی

خورشید جاودان سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 12:43

سلام
اگه ما نخوایم هوا یا حوا رو بهت نشون بدیم چه کسی رو باید ببینیم :))

سلام بانو
باید خودمو ببینی

مریم چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:46 http://del-nevesht1370.blogfa.com/

سلام و روز به خیر
منتظر خاطرات و دلنوشته های زیباتون هستیم.

سلام بانو لطف دارید
چشم به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد