ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

ده ثانیه

یک دوستی که خیلی با هم عیاق هستیم بعضی وقتا دست به کارهایی می‌ زد که تهش کلی پشیمون میشد بعضی وقتها هم با من مشورت می‌کرد من هم با توجه به اوضاع و احوال و از دید خودم با انجامش مخالفت میکردم صد البته یک گوش در بود و یک گوش دروازه قصه به اونجا رسید که بعد انجامش و به وقت پشیمونی دوست ما، بهش میگفتم دیدی من ده ثانیه نصیحتت کردم قبول نکردی و اون هم تایید می‌کرد. کم کم کار به جایی رسید که موقع مشورت این اصطلاح ده ثانیه ای بین ما باب شده بود.

 خودم این چند وقت یه کارهایی انجام میدم که تهش به خودم میگم حیف از اون ده ثانیه که برای خودت خرج نکردی.

خودمون خیلی به این ده ثانیه ها نیاز داریم از خودمون دریغش نکنیم