ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

سلام

خواستم بگم خودتون رو فراموش نکنید و مواظب مهربونیهاتون باشید

امروز با مها بانو رفتیم چرخ سواری اینجا هوا هم عالی بود یه عکس دیگه  بخاطر سرما چمنها رنگ و روی همیشگی رو ندارن ولی بازم خوبهدستشون درد نکنه

نظرات 11 + ارسال نظر
مگهان شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:26

آخ ...عزیزم ... این خوشگل بانو کی هستن : ) ؟

سلام مگی بانو
این بانو مها دختری باباشه به خاله مگی هم سلام میکنه

خورشید شنبه 6 دی 1393 ساعت 14:28

سلام حالا چرا یه عکس واضح ودرست حسابی از مها گلی نذاشتی اول وآخرش عروس خودمه گفته باشم
انشالله صحیح وسالم تو لباس عروسی ببینیش همیشه برا سلامتیش دعا می کنم
علیرضا حسودیم شد منم دلم دختر میخواد
دلم واسه درسا تنگ شد

مها گلی رو مگه میشه نگه داشت دوچرخه اش هم بزرگه بلد نیست ترمز بگیره فقط میره
ممنون خورشید بانو منم واسه پارسا خان همین آرزو رو دارم البته پارسا هنوز شرایط رو رعایت نکرده بابا یه تحرکی یه کوه کندنی چیزی دلت هم آب نشه دخترا بابایی هستن مامانی که نیستن

مگهان شنبه 6 دی 1393 ساعت 15:10 http://meghan.blogsky.com

وااااو !!! مهااا دختر باباشه ؟!
یعنی مها یک عدد بابا علیرضا داره ؟ عزیزممم ... چقدر نازه ماشالا ... !!! از همین پشت... وروجککک
از طرف خاله مگی ببوسیدش بچلونیدش و همه چیز ...چند سالشونه این بانوی بزرگوار

آره یه دونه بابا علیرضا داره
http://s5.picofile.com/file/8159899726/23031989.jpg
الان سه سال و نیم داره خاله مگی

مگهان شنبه 6 دی 1393 ساعت 15:26 http://meghan.blogsky.com

در ضمن یک عدد با علیرضایی شمام پس : )))

سلام و علیکم

زیتون شنبه 6 دی 1393 ساعت 16:51

سلام.
خدا حفظش کنه دخترک عشق پنیر خوشگل گردالی رو

سلام
ممنون زیتون بانو کمی فعالیتتو بیشتر کن بانو

خورشید شنبه 6 دی 1393 ساعت 17:53

علیرضا از وقتی اون عکس با عینکشو دیدم عاشقش شدم
میخوام برم یه دختر به فرزند خوندگی بگیرم عاقا منم دختر میخوام
اگه درسا گلی من بود الان کلاس دوم ابتدایی بود اون موقع که نی نی بود باباش می گفت شوهرش نمی دم ولی من تصمیم داشتم 15 سالگی شوهرش بدم چه خواب وخیالایی داشتیم براش باباش میخواست بفرستش اون ور اب و......
یادش به خیر
......................................................
تو رو خدا پسر نابغمو میخوام بدم به دختر گلی اونوقت شرط وشروطم می ذاری پارسا مشغول تحقیقات برای نجات بشریته وقت کوه کندن نداره

عاقا نون و پنیر ارزونیتون دختر نمیدیم بهتون پارسا همه فعالیتشو بزاره واسه نجات بشر پس مها گلی چی

خورشید شنبه 6 دی 1393 ساعت 18:52

کنار هر مرد موفق یه زن صبور هم هست
نخواستیم بابا خدای ما هم کریمه
خداییش اگه نون وپنیر ... رو بلد نبودی می خواستی چی بگی؟
بچم بره بشریتو نجات بده بهتره تا پدر زنش پوستشو بکنه

اگه نون و پنیر رو بلد نبودم به قول مها میگفتم گربه پیشی زنم میشی عروس مادرم میشی :دی

mika شنبه 6 دی 1393 ساعت 22:16 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
به به چقدر جای منو دوچرخم اینجا خالیهبنظرت مسابقه بدیم من میبرم یا مها کوچولو؟؟؟
میگما اینجا منو یاد چند وقت پیش میندازه یکی رو سرکاری دعوت به بلال خورون کردم ولی جاخالی دادم

سلام
آخه خجالت نمیکشی با این هیکلت با یه بچه سه ساله مسابقه بدی
خدا از سر تقصیراتت بگذره مگه بلال پولش چقدر میشه که جا خالی دادی

مگهان شنبه 6 دی 1393 ساعت 22:34

انشالله خدا نگهش داره این دختر و : ) ماشالااا .. من خیلی دختر دوستم خیلی !!!
گرچه می دونم پدرسوخته بابایی میشه:)) ! ولی واقعاً دلم بچه پسر نمی خواد!
دست خودمم نیست:دی

ممنون مگی بانو امیدوارم دخترت مامانی بشه کمی هم شبیه کیم کارداشیان بشه

mika شنبه 6 دی 1393 ساعت 22:45 http://mika-majd.blogfa.com

مگه تو منو دیدی؟!!!شاید از اون کوچولوتر باشم
بحث پول نبود من ترسیدم خدای نکرده قند خون داشته باشه حالش بد شهمن بفکر سلامتیش بودم

حدس میزنم الان تو دو سالگی به سر میبری احتمالاً خیلی خوبه به فکر سلامتی مردم هستی بیست امتیاز

مگهان شنبه 6 دی 1393 ساعت 23:15

ماجرایی شده این کیم کارداشیان و اینا :)))))
یه کم از نمکدون بنویسین خب ! من یه بار فکر کرده بودم شما نی نی دارید بعد فکر کردم توهم زدم : ) !
تو این سن بچه ها محشرن : )! انشالله مثل باباش خطاط هم بشه در آینده

دوستتون حق داره کیم شبیه بودید
آره بچه ها تو این سن داستان دارن واسه خودشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد