ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

سفر آغاز یک راه است نه پروازی میان مبدأ و مقصد گذاری نرم و آرام است بین مبدأ و مقصد

سلام 

مسافرت همیشه برام لذت خاصی داره البته یک نوع سفر  که خیلی بیشتر به دلم میشینه مدلیه که کوله پشتیمو ببندمو بزنم به دل طبیعت و چند روزی به دور از هیاهوی ماشین و دود خودم باشم و دره و کوه و درخت و آب روان مرداد امسال هم تعطیلات عید فطر فرصت رو غنیمت شمردم و به دریاچه گهر داخل استان لرستان رفتم و واقعاً از پیاده روی چند ساعته تا دریاچه و چند روز زندگی در اونجا لذت بردم چند تا عکس ضمیمه مطلب میکنم امیدوارم گوشه ای از زیبایی اونجا رو نشون بده

نظرات 11 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 01:58

عکسها عالی هستن دست عکاسش درد نکنه خدا قسمت کنه ما هم بیایم خرم اباد ببرمون دریاچه

ممنون خورشید در خدمت هستیم همسر و بچه ها رو بیارید قول میدم خوش بگذره

ترانه بهاری سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 02:13 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
با سنگدلی تمام و از ته قلبم میگم : کوفتتون بشه !

منم دلم آب و دریاچه و طبیعت و سفر میخواد خوب

عکس اولی و سمی رو خیلی دوست داشتم

سلام
ترانه بهاری اتفاقاً خیلی خوش گذشت هوای خنک شبهای سرد داخل کیسه خواب شنا داخل آب سرد دریاچه ماهیگیری نصف شب تو آرامش و خوردن ماهی قزل رنگین کمان و مهمتر از همه قایق بادی که برده بودیم و کلی سواری کردیم دیدی کوفتمون نشده

جیگملی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 13:10 http://aftabcounseling.blogfa.com

بابا خوش به حالت ... من دهنم آب افتاد !

سلام جیگمیلی لبخند زندگی رو ول کردی این ورا اومدی خوش اومدی

ترانه بهاری چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 13:21 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
نگران نباش . با این توصیفاتی که کردی و دل منو سوزوندی به زودی از دماغت در میاد

بر نمی دارم !
از جمله ی عنوان وبلاگم گرفته همین ته ِ تهش ، دست نوشته های خودمه !
کپی دست نوشته هام چندان اهمیتی نداره ، چیزی که مهمه اینه که 99.9 درصد از ایرانی ها یه مرض دارند به اسم فراموشی ذکر منبع !!!

الان عنوان وبلاگمو بزن تو گوگل ! ببین چه اسکل هایی رو میاره !!!

در ضمن گوگل کیلویی چنده ! بره به جهنم !
کسی وجدان داشته باشه میبینه که راضی نیستم کپی بشه و اگر کپی شد ، اسم و فامیلم و لینک وبلاگم باید زیرش باشه والا اون دنیایی هم هست دیگه !
منم که شیفته ی انتقام گرفتنم ! آی حال میده ملتو از پل صراط بندازی پایین !!!

فعلا تا وقتی بودجه برسه و بتونم چاپشون کنم اوضاع همینه که هست !

ناشر آشنا سراغ داری ؟!

یاعلی

ترانه بهاری قبول دارم کپی وجود داره اونهم بدون ذکر منبع ولی زیاد به دل نگیر خوب حالا میخوای سفر رو از دماغ من دراری فردا دارم میرم آبشار وارک چون اولین باره میرم اطلاعات خاصی ندارم فقط میدونم کباب میخوریم

ترانه بهاری چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 18:40 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

وووووووووووووو

همانا بدان و آگاه باش که خطر در کمین شماست !!!

شما به جرم تک خوری کباب می شوید

الهی نون پنیر هم گیرت نیاد چه برسه کباب
خوش بگذره

چقدر حسودی پنیر روغن پالم داره دوس ندارم همون نون و کباب فقیرانه خودمون رو میخوریم

ترانه بهاری جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 02:03 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

چه ربطی به حسادت داره ؟!
واقعا که !
فقط دلم خواست که منم توی طبیعت باشم همین ! :|

باشه برو طبیعت چرا میزنی

mika چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:51 http://mika-majd.blogfa.com

به به عجب دریاچه ای داریم.

خوش به حالتون

بهامین چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:30 http://notbookman.blogsky.com

طبیفت و سکوتش فوق العاده اس
مشخصه منطقه زیبایی بوده

بله حق با شماست خیلی زیباست که باید ببینید فقط تابستون هم میشه رفت زمستونا زیر برفه

باران* پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 23:01

سلام
اینم خوبه ابش خیلی زلاله شنا کردن داخلش مزه میده ایندفعه تعطیلات باید بریم اینجا البته اگه بذارن شنا کنیم

سلام
پس خودتو برای حداقل پنج، شش ساعت پیاده روی آماده کن چون مسیرش ماشین رو نیست شنا هم کاری ندارن خیال کن رفتی سواحل آنتالیا

باران* شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 09:54 http://baranepaizii.blogfa.com

پیاده
میگما ماهی داره اونجا رفتنش سخته وگرنه مگه ماهی میذاشتن باشه توش قورباغه رو نمیذاشتن
والا سواحل انتالیا هم رفتیم شنا نکردیم
مگه میشه مگه داریم
اما اینجا چون خلوته میشه
اگه یه روز یه بیکار و پایه پیاده روی پیاده کردم حتما میرم ماکه مشکلی نداریم

بعله پیاده الان دیگه جلو ما میگید رفتید آنتالیا شنا نکردید یعنی رفتید فقط نگاه کردید مردمو؟ خو این که بدتره تمریناتتون رو شروع کنید تا پایه هم جور بشه

باران* شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 21:05

اونجا جای شنا کردن ما نیست که نمیشه ادم همه چیو بگه که
من تمرین نیاز ندارم یه پا ورزشکارم هندبال و والیبال و شناو دوچرخه سواری و...
پایه کجا بودهمه تنبلن البته نه همه

میدونم لازم نیست بگی تجربه شده به به ورزشکار تمام این رشته هایی که گفتی به غیر شنا استادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد