ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

من

من طراح نقشه های زیادی هستم منظورم از نقشه طرح های معماری نیست نه اصلاً ، حتی این ((من)) هم خودم نیستم ،منظورم جماعتی است که ذره ای از آن من شده ام منی که برای هزاران سال زندگی نقشه دارم و برنامه ریزی میکنم اما یک روز می بینی در بیست و چند سالگی در بهترین حالت صبح از تختم جدا نمیشوم به گمانم فقط روحم جدا می شود بعد مردم میگویند جوان ناکام شاید هم چند ماهی خاطر خانواده را مشوش کنم ولی این من هم میتوانست جوان معتادی باشد که در مخروبه ای اور دوز میکند و ریشه اش میخشکد و کلی آدم رو از این عروج عرفانی شاد میکنه منی که آرزو میکنم در خانه های میلیاردی زندگی کنم آخرش هم در مقابل بدبخت بیچاره ای ملا میشوم و دم از زهد و ساده زیستی میزنم آدمیم دیگر چه انتظاری از خودمان داریم .

این من هایی که میگویم نکند خدای ناکرده به خودتان بگیرید من تا شما تومنی دوزار با هم توفیر داریم یعنی راستش ته دلم خیلی دوست داشتم شما باشم شمایی که خوبی ،مهربانی ،عزیزی ولی چه فایده من گرفتارم خیلی وقت کنم سالی یکی بار عید به عید خانواده را ببرم مسافرت اونهم کلی منت سرشون بزارم .

دیروز که داشتم روزنامه می خوندم کلی ناراحت شدم نه به خاطر خبر اینکه یه بنده خدایی چند میلیارد اختلاس کرده باور کنید نه ، خب حتماً نیاز داشته ،ناراحتی من اونجا بود که مردم میگن کسانی که باید جلوی اختلاسگران رو بگیرند دست روی دست گذاشتن ،به نظر شما این ناراحتی نداره؟ یعنی همه این اتفاقها به خاطر دست روی دست گذاشتن به وجود آمده؟ شاید بندگان خدا دستشون جای دیگه بوده مثلاً روی سر طرف یا حتی توی جیبش بوده یعنی خیلی جاها هست که این دست قابلیت حضور داره ولی دست روی دست رو هرگز به مخیله تون راه ندید ما هم که فقط بلدیم قضاوت عجولانه بکنیم اصلاً من رو به شما چکار شما هر فکری دوست داری بکن بهتره هر کی بره دنبال کار خودش هر چی باشه من تا شما تومنی دوزار با هم توفیر داریم.



نظرات 7 + ارسال نظر
niloofar دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 19:23 http://www.site01.dde.ir

سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه

سلام من که ندیدم تا الان اومده باشی

مگ دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 20:09

از سری پست های متفکرانه ی استاد !
به به ...

واقعاً ها ... قطعاً بندگان خدا دستشون جایی بند هست که چشمشون اختلاس رو نمیبینه :-"

سلام مگی بانو
آره بندگان خدا بد جور دستشون بنده

خورشید جاودان چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 00:20

امروز داشتم حساب کتاب می کردم که تو این سه سال ونیم چقدر خرج دوا درمون پارسا شده چقدر قسط وبدهی داریم مبلغش نجومی شد تا بیست سالگیش باید قسط بدیم خوش بحال اونی که چند میلیاردی اختلاس کرده کاش من جای اون بودم :))

خورشید بانو هیچ پولی نمیتونه واسه آدم سلامتی بیاره یعنی لازم هست ولی کافی نیست مطمئن باش اینایی که از این پولا خوردن یه روزی یه جایی تو این زندگی به یه نحوی پسش میدن من که میدونم میلیاردها از این پولا رو جلوی تو بزارن دست نمیزنی

خورشید جاودان پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 13:42

http://dastsaz-dastsaz.blogsky.com/
سلام پیشاپیش سال نو مبارک امیدوارم سالی پر از سلامتی وخوشی وبرکت داشته باشی ادرس وبلاگ جدیدمه که تو کارای دستیمو می ذارم همیشه حمایتم کردی خوشحال میشم که کارای دستیم رو هم ببینی

سلام خورشید بانو
منم سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی باشه برات واسه وبت هم خوشحالم و حتما سر میزنم ببینم چی کردی ولی اگه خوشمون اومد میاییم میبریم

binam یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 13:10

باز کن پنجره را
و بهاران را باور کن
سلام
سال نو...عید نو...ماه نو...روز نو....و لحظه های نو مبارک
انشالله سالی سرشار از خیر و برکت و شادکامی در پیش رو داشته باشین...بهترین ها رو براتون ارزو میکنم که لایق بهترین ها هستین

سلام
خوبی؟ خوشی؟ سال نو رو بهتون تبریک میگم ان شا الله که در کنار عزیزانتون اوقات خوشی داشته باشید

سامی سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 23:20

به به بابابزرگمونو دیدیم ..آسمونی گل
سال خوبی داشته باشید .سالم و شاد
{واسه خورشید بانو}
کارتون ارزشمنده آقای علیرضا..مرسی

سلام
خوبی خوشی راه گم کردی
سال نو رو هم تبریک میگم امیدوارم براتون با خوشی و شادکامی توام باشه
خورشید بانو بیا پاسخگو باش

خورشید جاودان پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 23:10

سلام من سامی نمی شناسم یه علی کوچولو داشتیم که گویا حالا دیگه بزرگ شده ممنونم علی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد