ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

کش

سلام

میخوام یک مطلب طنز با نتیجه گیری بزارم هیچ هم توضیح نمیدم که ادارات ما این جوری شده باور کنید توضیح نمیدم اصرار نکنید

یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا توی اتوبان
میرفته، یهو میبینه یک موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره
رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه.
یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه موتور گازیه ازش جلو زد!
دیگه پاک قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه.
همینجور داشته با آخرین سرعت میرفته، یهو میبینه موتور گازیه مثل تیر
از بغلش رد شد!!
طرف کم میاره، راهنما میزنه کنار به موتوریه هم علامت میده بزنه کنار.
خلاصه دوتایی وامیستن کنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو
موتوریه، میگه: آقا من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی از من جلو زدی؟!
موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله ... داداش.... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی
آخه ... کش شلوارم گیر کرده به آینه بغلت.
نتیجه گیری:
اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی
دارند و در سطوح بالای مدیریتی ، اقتصادی و... قراردارند ببینید:
کش تنبانشان!! به کجا گیر کرده
یک دعا هم بکنم خدایا کش تنبانمان بزرگ بفرما شاید گیر کند
______________________________________________________
یه چیزی هم بگم ربطی هم به موضوع نداره بحث انسانیته(شایدم حیوانیته) خدایی خودمم نمیدونم بحث چیه شما خودتون قضاوت کنید چند سال پیش یکی از همسایگان هوای دیار غربت به سرش زد و دست عیال و بچه رو گرفت و به صورت قاچاقی عزم بلاد استرالیا رو کرد از بد حادثه در سواحل استرالیا دچار توفان میشن و کشتی به صخره های کنار ساحل میخوره و میشکنه البته تلویزیون خودمون هم صحنه توفان رو نشون داد خلاصه اینکه همه به دریا می افتن و این دوست گرامی تعریف میکنه ماموران استرالیایی هم تو ساحل داشتند صحنه مردنمونو تماشا میکردن و کاری نمیکردن  همین موقع بود که زن و فرزند رو آب برد و من کاری از دستم بر نمیومد خودمم هم داشتم نفسهای آخر رو میکشیدم که یهو یه چیزی از زیر آب منو بلند کرد و به ساحل انداخت یه لحظه که نگاه کردم دیدم یک دلفینه که نجاتم داده همونجا اشکم سرازیر شد خدایا انسان به انسان رحم نمیکنه ولی این حیوان... هرچند در این حادثه این همسایه عزیز همسر و فرزند 2 سالشو از دست داد و کاری هم از دلفین ها برای نجات اونها بر نیومد ولی یه گوشه از محبت غریزی حیوانات رو لمس کردیم


نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه بهاری چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 16:23 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
تکراری بود شنیده بودم
اما نتیجه گیریش جدید بود !
خوشم میاد اصلا هم هیچی نمیگید ، سکوت مطلق !

سلام
ترانه بهاری اتفاقاً نتیجه گیریش هم تکراری بود
باید چی میگفتم هااااااااااااااااااااااااااااااا
چون جالب بود به اشتراک گذاشتم ممنون که اومدی

ترانه بهاری پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 02:26 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
اینکه کلا تکراری بوده درش شکی نیست ، فقط منظورم این بود که برای من تکراری نبوده و تازه شنیدمش !!!
وای چقدر اینو دوسش دارم با اون زبونش

بله ، مسلما جالب بوده که بارها بازنشر شده و مهر تکراری بودن بهش خورده طفلی

ممنون از شما هم که میای و تند تند بازدید پس میدی
از ادم های خوش حساب خوشم میاد

سلام
علی الحساب چند تا از اینا بگیر
خب من جاهایی که خوشم میاد تند تند میام ترانه بهاری هم جای خوبیه موفق باشی

ترانه بهاری جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 00:23 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

بازم سلام
ترانه بهاری جا نیست جناب ، یه خانم با شخصیته ! بعله !

سلام متقابلاً

الان دچار وارانگی زمانی مکانی و هویتی شدم

خورشید شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 22:09

سلام میخوام وبلاگمو حذف کنم از بلاگفا خوشم نمیاد یکم هم از نوع محتوای وبلاگم خوشم نمیاد احساس میکنم خیلی شعاریه این روزا همه از مثبت نگری واین جور مطالب میگن از روزی که اولین نوشتمو گذاشتم تو وبلاگم مدام تو ذهنم این می چرخه که یه وبلاگ درست کنم حرف دلمو بگم آسمانی عزیز تشویقات باعث شد خودمو جدی بگیرم الانم جوگیرم که اون وبلاگ رو حذف کنم یکی دیگه درست کنم که بقول بچه هاب لبخند شکلک زبون درازی هم مثل وبلاگ تو داشته باشه میخوام نظرتو بدونم هر راهنمایی که می دونی لازمه دریغ نکن ممنون

سلام میتونی بدون حذف کردن اون به این ور نقل مکان کنی اونم بزار هرجور دوست داشتی ازش استفاده کن یکم برات شکلک بزارم پس منتظر خودت وبلاگت و مطالب قشنگت هستم

خورشید دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 11:35

جناب استعداد الان کلی راهنمایی کردی مثلا. مهندسم نیستی بهت بگم مهندس دلم خنک بشه
میدونم میشه نقل مکان کرد ولی راه وروش اسباب کشی رو بلد نیستم یادت رفته من یه مبتدی تازه کارم کاش لبخند بود که اونجا برام توضیح می دادی ناجور اینجا رو شلوغ کنیم
جای عاطفه وفروز خالیه اینجا چقد دلشون شکلک زبون درازی میخواست اون قلبا رو بر میدارم واسه همسری اشکال نداره ؟ یه چندتا گلم میذاشتی که قلب وگل رو باهم بهش هدیه بدم

خورشید خرجش کپی کردنه مگه میخوای چکار کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد