ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

انتخاب

جواب آزمایش پدر رو میگیرم تقریبا همه آیتمها خوبه اما اینجا یک ولی بزرگ وجود داره من میدونم پدر قند داره و گاها چربی بالا مزید بر علت میشه اما ریاضت یک هفته ای قبل از آزمایش این نتیجه رویایی رو به دنبال داره که در نهایت باعث میشه که پزشکش نتونه درمان مناسب رو تجویز کنه در حقیقت پدر با این کار داره به خودش ظلم میکنه و بارها هم متذکر شدم که این بزرگترین خود گول زنی دنیاست

وقتی که محصل بودم گاها پیش می آمد که بیشتر از حد وقتم را صرف بازی و ورزش میکردم و از اونجایی که در سیستم تربیتی پدر چیزی تحت عنوان تنبیه به نوع مرسوم وجود نداشت و بجای آن به حد اعلا مثال و نصیحت رو جایگزین روش مرسوم کرده بود ، و از جمله نصیحت ها این بود که درس خواندن و نخواندن شما تاثیری به حال ما نداره و درحقیقت شما برای خودت و آینده زندگیت این کار را میکنی ،

رو به پدر میگم که این روش درمانی شما نه فرقی به حال ما داره و نه دکترتون شما برای  خودتون این کار رو میکنید . از اونجایی که میگن پیش غازی و معلق‌بازی((توضیح بدم که غازی یعنی بند باز))  پدر میگه حرفای منو به خودم میزنی ...

غرض از چند سطر بالا این بود که گاهاً تو زندگیمون در موقعیت های اینچنینی قرار میگیریم و در حالی که میدونیم که این روشی رو که در پیش گرفتیم غلطه اما بر اون کار اصرار داریم و در نهایت ممکنه به یک نتیجه وحشتناک منتج بشه امیدوارم با شناخت کافی  مسیرمون رو درست انتخاب کنیم


نظرات 15 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 17:55 http://www.hghkh.blogsky.com

دکمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:21 http://dok-meh.blogsky.com/

گویا سیستم ِ اکثر ِ پدرها همینه.
ایشالا همیشه سایه شون بالا سر بچه هاشون باشه.

سلام
ممنون بابت نگاهتون

1394 سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:22

من هم امیدوارم آمین

سلام
امیدوارم

مگهان سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:44

نههه من نمیدونستم معنی غازی رو ... یه چیز خوب یاد گرفتم


+ من هربار می خوام برم آزمایش به مقدار زیاد اسفناج می خرم می خورم، قرصامو می خورم که آهنم کم نشون نده!!! :|

سلام
مگی شما هم؟

خورشید سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:03

سلام
عاقا من کافر نیستم ولی همه رو به کیش خود می پندارم فکر میکنم چون خودم ادم خوبیم همه ادمهای دنیا هم خوبن و بد وجود نداره البته میزان خوبیشون متفاوته
خودشیفته هم اقای دکتره من نیستم
حالمم خوبه هر چی بگی هم خودتی آینه

سلام
خورشید و جوابهای دندانشکنانه کجایی همه رو ول کردی رفتی

خورشید سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:06

کامنتای من کو
وبلاگت کامنت خوره داره آسمان ابری ؟
مهندسم نیستی بهت بگم مهندس دلم خنک بشه به همون اسمان ابری بسنده میکنم و دلمو نیمه خنک نگه میدارم

خورشید اصلا شما کامنت میزاری ؟ سالی یه بار رد میشی اونم با گرز کسی جرات نمیکنه حرفی بزنه خارج از شوخی شما همیشه نسبت به من لطف دارید

خورشید سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:09

من دندون نمیشکنم لرم سر میشکنم چوب بلوط دست رفیق مشترک فرستادم خدمتتون زیر سایت گرفتار شما که در جریانی یه پام بیمارستانه یه پام مراسم ختم

ای سر شکن ای رفیق مشترک ما خودش یه پا گرز به دسته از زمان دانشجویش همینجور بود

mika سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:29

عاقا اینجا آیکون گرز نداره حیف وگرنه میام براتون غیبت منو می کنید هی آسمونی من گرز به دستم؟باشه ولی بد نیست یه ذره مزش رو بچشی

بیا خورشید این موش رو آتیش زدن زود اومد بیا این شما این هم میکا خودتون تکلیف خودتون رو با گرزاتون روشن کنید

mika سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:40

در نرو تو رو میخوایم بزنیم کجا میریالبته از یه جهتم راست میگی ما باید تصمیم بگیریم کدوممون بزنتخودتم میتونی انتخاب کنیا

تا لحظه انتخاب ....

باران* سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:57 http:// baranepaizii.blogfa.com

سلام چه خبر اینجا گرز کشونه
وای من فرار کنم تا درگیری نشده
الکی مثلا من ترسیدم

سلام دو تا قاتل تو این وب در حال گذر هستند احتیاط کنید

بهامین چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 10:14

تعبیر زیبایی به پدر گفتید
ان شالله همین مورد هم رعایت میکنن
گاهی ما آدم ها نمی خواهیم باور کنیمحقیقت را باوجود علم به حقیقت

سلام
امیدوارم رعایت بکنه هرچند که الان مقاومت میکنه باید ببندمش به تخت
آدمی به خیلی چیزها علم داره ولی رعایت نمیکنه این خصلتمونه

کلوچه چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 11:06

نظری راجب پست ندارم چون واضح و مبرهنه همه چیز ولی متن بغل وبلاگ رو خوندم جالب بود ولی کاش اونقدر ک واسه دوستیای مجازی وقت میزاریم و غرق در دنیای مجازی شدیم دنیای واقعی و دوستیای واقعی رو دریابیم..من خودم ب شخصه از اینکه مدام تو نت قدم میزنم حس خوبی ندارم کاش اونقدر ک وقت برا اینجا میزارم همون وقت رو صرف دنیای راس راسکی بکنم..اصلا کاش بیکار نبودم ک وقتی نمونه واسه اینجا..هعیییییی...!!!پناه بگیرید سیل نبرتون
میگم این عکس خودتونه???بعد اگه خودتونید چرا ویوی سرتون از پشت با ویوی سرتون از جلو همخونی نداره???پس در نتیجه این شما نیستید حتما:)

سلام
امیدوارم عملمون همانند گفتارمون باشه و رعایت کنیم / در خصوص عکس هم متوجه منظورت نشدم پشت سرم کاغذ دیواریه و نمیدونم چطور به این نتیجه رسیدید که من نیستم

کلوچه چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 16:20

منظورم همون عکسه بود ک تووی افق محو شده بودین همون ک اردوی والیبال بود..اونجا تصور نمیشد ک صورتا این شکلی باشین اینجا ظریف مریف ترین اونجا سرتون پهن تر بود انگار(پوزش بخاطر صراحتم..نمیدونستم چطور بگم خو)..در هر صورت برد پیت باید جلوی شما لنگ بندازه...چ اقای محترمی به به:)

سلام وقتی گفتی تو عکس افق سرت پهن بود یاد عکس گوشت کوب تو وبت افتادم برو ببین اونم داره به افق نگاه میکنه با این نظر دوگانه نمیدونم الان آب بشم برم تو زمین یا باد کنم برم تو هوا

باران* چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 20:41 http://baranepaizii.blogfa.com

سلام کلوچ کدوم عکس؟!عکس کوو؟!ایکن فرار و عجله دنبال عکس گشتن اینجا نبودکله که بذارم!
اهااا دیدم عکس پروفایل میذارین به به نمیترسین کسی اشناببینه
منم با کلوچ موافقم عکسها هم خونی نداره خلاف تصور بودید پیشنهاد میکنم عکس سه بعدی یا چهار بعدی بذارین منو کلوچ قانع شیم

ببینم شما دو تا چتونه اینقدر پشت سرم حرف میزنید خب دارم به افق نگاه میکنم کلی هم فکر توشه نمیشه که نصفشو تو جیبم بریزم امیدوارم قانع شده باشید

شمیم پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 03:37 http://badbadake-sefid.blogsky.com

چه جالب تا امروز فکر میکردم غازی رو قاضی مینویسن خب اینکه یه چیز جدید یاد گرفتم خیلی خوبه و از این بابت از شما و نوشته تون متشکرم

سلام
خیلی از کلمات مون رو تو فارسی غلط مینویسیم و میخونیم البته تقصیر ما هم نیست معلمین باسواد کم داریم/ کتاب غلط ننویسم خیلی میتونه کمک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد