ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

عادت

یک عادتهایی توی زندگیمون وجود داره که جدای از خوب بودن یا بد بودنشون به نوعی بهشون وابسته شدیم ، کسی رو میشناسم که در خوشنویسی و ابداع روشهای جدید نوشتن استعداد بالایی داشت اما یک روز بر اثر حادثه ای دستش معیوب شد و مجبور شد که قلم را کنار بگذارد تا مدتها اثرات روانی این حادثه گریبانگیرش بود و یاس و ناامیدی وجودش را فرا گرفته بود روزی به همراه چند دوست به دیدارش رفتیم و پای درد دلش نشستیم و ساعتی آه وناله اش را شنیدم بعد از اینکه ملاقاتمان تمام شد با دوستان به این نتیجه رسیدیم که فلانی اگر به همین منوال پیش برود یک سال هم دوام نمی آورد و قرار گذاشتیم جهت بازگشتش به زندگی حداکثر تلاشمان رو بکنیم و نتیجه این شد که بعد از مدتها رفت و آمد و قربان صدقه رفتن و امید دادن دوست خوشنویسمان مصمم شد با دست دیگر شروع به نوشتن کند هرچند ابتدای کار بسیار فاجعه آمیز بود ولی حالا که چند سالی از شروع تمرین میگذرد به جرات میتوانم بگویم اگر زیبایی نوشته با دست غیر تخصصی زیبا تر از دست قبلی نباشد قطعا کمتر نیست آنچه از نوشتن چند سطر بالا به دنبالش بودم این بود وابستگی بیش از حد و تکیه بر یک ستون ما را از استعداد های دیگرمان دور میکند

ما میتونیم شگفت انگیز باشیم

+دوستانی که رانندگی میکنند در یک جای خلوت  تاکید میکنم خلوت با پای چپ پدال ترمز رو فشار بدن و نتیجه رو  برام بنویسن (یه نوع عادت)


نظرات 18 + ارسال نظر
info دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 20:00

با عرض سلام خدمت مدیریت وبلاگ
به اطلاع میرسانیم که بلاگ اسکای سرویس دهنده وبلاگ فارسی تصمیم دارد تا در افزایش بازدید چندی از سایت های خود به مدیریت انها یاری رساند!
در انتهای این جسنواره 5 دستگاه گلکسی 6 نیز اهدا میگردد!
برای اطلاع شدن از وضعیت وبلاگ خود و اینکه انتخاب شده اید از ادرس زیر وارد بخش ساپورت بلاگ اسکای شوید:
www.blogskyinfo.ml
با تشکر مدیریت بخش رابط فنی بلاگ اسکای.

توجه: این که پیام عمومی و خودکار بوده و نیازی به پاسخگویی یا تایید ندارد.

بچه ها این پیغام برای شما اومده؟ مشکوک نیست به نظرتون؟ چرا دامنه اش فرق داره؟

مگهان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 20:07

من تجربه دارم :دی
با پای چپ این کارو کردم تا حالا خیلی هم باحال بود ولی خواهرم گفت خطر داره و رانندگی شوخی بردار نیست !! آدم بااااش
ولی من راحت می تونم عادت کنم به این کار
و تقریبا هم از پای چپم استفاده می کنم و هم از راست ... خیلی به یکی متکی نیستم !

تجربه دست چپ نوشتن هم داری یادته؟ من هرچی میگم مگی پیشگام بوده

باران* سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:23 http://baranepaizii.blogfa.com

سلام
منکه اکثرا با پای راست ترمز میگیرم فکر کنم بخوام با پای چپ بگیرم اشتباهی کلاج یا گازو فشار بدم یا باید دنبالش بکردم و مطمئنا نمیتونم مسلط باشم خلاصه یه وقت یه جا خلوت گیر اوردم ازمایش میکنم

سلام
حتما امتحان کنید قول میدم غافلگیر بشید ولی جان هر کی دوست دارید تا شعاع چند کیلومتری کسی اطرافتون نباشه

باران* سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 13:45

درمورد اون پیام بلاگ اسکای هم بیخیال گوشی کجا بود بدن برو بخر3 4 تومن بیشتر نیست!!
اخه گوشی خودم عوض کردم s6 خریدم انقدر باحاله میگه چیز و کپچرو...خودش عکس میگیره بگی رکورد ویدئو خودش فیلم میگیره تازه نوار قلبم میگیره و...
علم چقدر پیشرفت کرده هانمیدونم گوشی s5 قبلیمم این امکانات داشت من نمیدونستم

ای باران من نمیدونم چرا من مو میبینم تو پیچش مو من اصلا منظورم جایزه نبود گفتم شاید پیام هکری چیزی باشه بخواد وب ها رو هک کنه گوشی برا چیمه

باران سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 13:54

اشتب زدم قیمتشو ویرایش کن2 3 بکن 3 4 رو

زیتون سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 18:52 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

چشمم به جمال دوست روشن
عکس همین روزهاست یا قدیمیه؟

سلام
همین یکی دو سال پیشه قبلا ندیده بودید؟

باران* چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:29

منم ابرو میبینم تو اشارت های ابرو
قیمت گوشی
:خنده

شما اشارت های ابرو رو میبینی الکی خودتو کنار نکش

باران* چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:38

خخخخ دقت کردی هردومون جنب منفی شعر لیلی ومجنون به خودمون نصبت دادیم
تو مو میبینی و من پیچش مو
تو ابرو بینی و من اشارت های ابرو
حالا توگفتی من مو میبینم تو پیچش مو درصورتی که منظور مجنونم پیچش مو بود وجنبه مثبتش بود
منم گفتم من ابرو میبینم تو اشارت های ابرو که جنبه مثبتشو به تو ربط دادم خلاصه کلام هر دو سوتی دادیم خوبه من بعد ارسال متوجه شدم شما هنوز بهش پی نبردین

من عامداً گفتم شما پیچش مو منظورم اینه من اشاره به یه چیز ساده میکنم ولی شما جد و آباد موضوع رو در میاری و به یه جاهایی وصلش میکنی که روحم خبر نداره ما کجا سوتی کجا

نفس پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 02:40 http://nafas777.blogsky.com/

مطلب خوبی بود.

سلام
متشکر

الهه پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 13:51

بهامین شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 08:24 http://notbookman.blogsky.com

سلام
واقعا اون دوست باید قدر دوستانی هم چون شمارا داشته باشه
خواستن توانست است

سلام
دوست به درد همچین مواقعی میخوره مطمئنم در موارد مشابه دوستانی اینچنینی دارم برای کمک

باران* سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 11:53 http://baranepaizii.blogfa.com

سلام
کجایید پست جدید نمیذارین حوصلمون سر رفته کلی پروژه وب دارم باید تحویل بدم اصلا حوصله ندارم چیکار کنم؟!
ای کاش یکی بود همه رو انجام میداد
دلم یه دور شدن میخاد تو یه جایی که یه رودخونه داشته باشه با اطرافش جنگل و درخت های خوشگل باشه اب رود خونه هم زلال باشه داخلشم ماهی قزل الا باشه وبه جز صدای پرندگان هیچ صدای دیگه ای به گوش نرسه یه جای سرسبز وزیبا و به دور از ادما و البته امنیت هم داشته باشه ویکی که خیلی دوسش داری مثل پدرومادرکنارت باشه باهم اونجا خوش بگذرونی یعنی میشه یه روز حالا این دنیا یا اون دنیا
البته اینجور جاها زیاده ولی همه امکاناتی که من میخوام رو یه جا نداره مخصوصا اون امنیته رو اصلا از مسافرت تو شهرها و ...غیره که کلی ادمه لذت نمیبرم اصلا میدونید مدیتیشن من همین افکاره یاد بچگیام هم میوفتم تو همین افکار ای خدا چی میشد برگشت به گذشته
نمیشه نه
خوب زیاد حرف زدم خدانگهدار

سلام
جدیدا نوشته ها به چرکنویس روانه میشن تا شاید یه روزی منتشر بشن
این دور شدنه خیلی لذت بخشه همون جایی که گفتی که البته کم هم نیست مثل چند پست قبل خودم که با عکس گذاشتم (نمیدونم چند پست) هرسال یه هفته میهمانش میشدم ولی خب انگار دیگه دست و پا بسته شدم کوله پشتی رو آماده کنید شاید شرایطتون جورشد

دکمه سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 13:13 http://www.dok-meh.blogsky.com

من با دست ِ چپ می نویسم گاهی.
و حتی با چشم ِ بسته هم می نویسم :))
من یه نابغه هستم.

سلام

پس من خیلی نابغه تر هستم چون بدون دست هم میخونم
سلام

دکمه سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:31 http://dok-meh.blogsky.com/

حیف که استادم بهم گفته از یه قابلیتم نگم، فقط حیف!

واقعا حیف که دوستان رو از نعمت دونستن این مواهب محروم میکنید

nafas چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 01:13 http://nafasesamin.blogfa.com

ولادت با سعادت هشتمین نور ولایت ، شاه خراسان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) رو به همه ی
عاشقای این معصومــــ تبریک و تهنیت عرض میکنمـــــ...

آپــــــــــمـــــــــــ

سلامممنون
متقابلا تبریک عرض میکنم

باران* پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:47

ندا شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 15:57 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

پیغام بلاگ اسکای برایه من نیومده
عکسه خودتونه اون کناری؟ تصورم از شما یه آدم کم مو(نه طاس)و با اندکی(خیلی اندکی) تغییر بود
من چپ دستم، یادمه تو دوران مدرسه وقتی واکسن میزدن و از اونجایی که به دسته چپ میزدن و من به ذهنم نمیرسید بگم به دست راستم بزنن!!! تکالیفم رو به سختی با دست راستم مینوشتم، اما تا حالا با پایه چپ گاز ندادم
فقط خواستم بگم منم عادت شکنی کردم(البته بالاجبار)

سلام
میگم کار خوبی کردید دست چپ زدید وگرنه جاشو نمیدیدن یکی دیگه میزدنتون والا من دردشو یادم نیست و این نشون میده چقدر به تکالیفم اهمیت میدادم راستی گفتم ترمز گاز ندی یهو دیگه نمیشه گرفتش

ندا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:06 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

فکر کن با پای چپ گاز بدی! کلا پاهات گره میخورن به هم! یعنی خودم مُردم از خنده

تصور کردم فکر کنم باید برعکس بشینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد