ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

روزتون مبارک

لباس هامو که میپوشم میرم بالای سرش و پتو رو میکشم روش طبق معمول خودش مشرقه و پتوش مغرب آروم پیشونیشو میبوسم چشماشو به زحمت باز میکنه بهش میگم گود مورنینگ ، تو خواب و بیدار جواب میده گود تو هم به خیر،میگم روزت مبارک باشه چی دوست داری برات بخرم ؟ اسم خرید که میاد چشماش حسابی باز میشه بهش توضیح میدم امروز روز دختره و باباها به دختراشون تبریک میگن

میگه به همه دخترا تبریک میگن

نه به بقیه دخترا باباهای خودشون تبریک میگن خب چی برات بخرم؟

برام پنیر بخر ای عشق پنیر

نظرات 13 + ارسال نظر
باران* شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:10 http://baranepaizii.blogfa.com

سلام ای جونم شمام دختر دارید تبریک از طرف من بهش
ای کاش همه باباها به فکر دخترشون بودن و بهشون تبریک میگفتن
البته منظورم بابای خودم نیست اونکه عاشق من بود چون دختر یکی یه دونش بودم

سلام
بله مها دختر رو دارم
واسه پدرتون هم متاسفم امیدوارم دختر شایسته ای همچون شما اسمشو زنده نگه داره

جیرجیرک شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:25

سلام
بنظرتون به عشق خرید چشماش کاملا باز شد یا از شدت تعجب سوالی که تو ذهنش ایجاد شده؟
خدا حفظش کنه

سلام
دخترا عاشق خریدن وقتی بهش میگم روزت مبارک به من میگه روز خودتم مبارک خب از بچه 4 ساله انتظار زیادی نیست

خورشید شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:41 http://tarayesefid.blogsky.com/

قدم نو رسیده مبارک
مها گلی عشق پنیر روزش مبارک
خوش بحالش باباش بهش تبریک گفت قراره واسش پنیر بخره منم بابامو میخواااااااااام من کشک دوست دارم اگه بابام بهم زنگ بزنه تبریک بگه بهش میگم برام کشک بخره

سلام خورشید جان
ممنون بابت تبریک اسم کوچولو رو محمد مهدی گذاشتیم / مها هم جدیداً عاشق قورمه سبزی هم شده فکر کنم کم کم پنیر به رده دوم بره

بهامین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:07 http://notbookman.blogsky.com

ممنون
روز فرشته های زمینی مبارک

سلام/ تبریککککککککک

مگهان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:54

ای جانم دردونه .....
موشوی مهربون مردم چه دخترای کم توقعی دارن...خدا حفظ کنه این نی نی های دخترو آمییین

سلام
خدا این دخترا رو واسه بابا علیرضا هاشون نگه داره

خورشید یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 12:50 http://tarayesefid.blogsky.com/

از رفیق مشترک اسمشو پرسیده بودم بقول حنانه گلی که هر چی بهش می گی میگه خودم بلدم منم اسمشو بلد بودم
خدا بچه هاتو حفظ کنه
راستی رفتی واسه مها پنیر بخری واسه منم کشک بخر

اتفاقا سفارش کشک دادم به به از این کشک واقعا دلت آب به رفیق مشترک میگم برات بفرسته

بهامین یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:13 http://notbookman.blogsky.com

خدا نی نی کوچولوتون را حفظ کنه

ممنون بهامین عزیز

خورشید یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 22:44 http://tarayesefid.blogsky.com/

کشک نمیخوام خیلی دلم آب شه بلند میشم میام خونتون لپای اون شازده و دخترکی پنیری رو گاز میگیرم که جیغشون دربیاد هیچ کاریم نمی تونی بکنی
مامانم واسم کشک و شاهدونه گندم برشته و لواشک فرستاده دست داداشم بابام هم برام یه عالمه عرقیجات وگلاب فرستاده کلا دل خودت آب یه محمولش از شیراز یکیش از کاشان

الان کلا به این نتیجه رسیدم که دل من آب شده خوشا شیراز و کاشان و حومه

دکمه یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:19

عه شما پدری؟
به سلامتی. من نمی دونستم.
روز دخترتون مبارک.

سلام
بعله / روز خودتون هم مبارک باشه

دونه برف دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 03:51 http://cockpit.blogsky.com

عجب بابای مهربووونی :)
دلم خواست:(

مگهان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 11:27

همه بابا علیرضاااهااااااا ...

کلوچه دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:26 http://colooche.blogsky.com

ای جاااان نازیییی این دختر شما دختر نیس ک زن زندگیه...بخابونش توو اب نمک واسه پسرم..
راستی منم عاشق پنیرم مث گل دختر شما...دروغه میگن ادمو خنگ میکنه من ک روز ب روز ب هوشم افزوده میشه..اصلا گوله نبوغم من
اهان ی چیز دیگه ام بگم من خیلی کیف میکنم وقتی میبینم ی دختر بچه با دستای کوچولوش دست پدرشو گرفته..یا با پدرش اومده توو پارک داره بازی میکنه..یا نشسته رو تاب پدرش داره تاب تابش میده..یا حتی بغل باباشه و....واقعا ی حس عاشقانه ست ک جنسش باهمه عشقا فرق داره..ناب ناب!!!شعار نبودا واقعا خیلی خوشم میاد..خدا حفظتون کنه واسه نازنین دخترتون..عاشقانه هاتون با دختر کوچولوتون مستدام..

سلام
هعی تا شما آستینا رو بالا بزنید پسرتونو بیارید ما پیر شدیم / ما که انواع و اقسام پنیر ایرانی و خارجی تهیه میکنیم میزاریم جلوی بانو تا انتخاب بفرمایند حالا که شما هم دوست دارید پس لازم شد یه سهم امام بگیرید
امان از شهر بازی که تا تمام اسباب ها رو دو سه دور امتحان نکنن نمیشه از اونجا خارجش کنم اونم کشون کشون

رها چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 00:09

تو واقعا آسمونی؟

تا یه جایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد