ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

فقط برای عوض شدن روحیه

امروز به همراه دوستم رفتیم خون دادیم چند نفری که جلوتر از ما بودن به دلایل مختلف رد صلاحیت شدن و ازشون خون نگرفتن و ما موندیم و یه انتقال خون خالی البته نزدیک بود جو بگیرم بگم خودم جای همتون خون میدم خانم دکتر هم چند تا سوال عمومی و خصوصی کرد و موقعی که میخواست یه تست خون کوچولو بگیره برای اینکه ببینه غلظت خون دارم یا نه تو چشمام نگاه میکنه و میگه چه ورزشی  میکنی ذوق زده میشم میگم معلومه؟ آخ سوزن تست رو تو انگشتم فرو میکنه نامرد برای اینکه حواسمو پرت کنه اینجوری کرد پرستار هم کلی این دست و اون دستم کرد تا یه رگ مناسب برای خونگیری پیدا کرد و وقتی سوزن خونگیری رو نزدیکم کرد از قطر بزرگش وحشت کردم بعد از تمام شدن خونگیری هم به سمت آبمیوه و کیک ها هجوم بردیم و اینقدر خوردیم که بنده خدا پرستاره گفت آقا یه واحد خون دادی انتقال خون رو  ورشکست کردید خب در آخر توصیه میکنم اگه توانایی دارید برید خون بدید آبمیوه های خوبی داره خصوصاً آقایون برن تا بعدا به صورت خصوصی دلیلشو بهشون بگم

نظرات 11 + ارسال نظر
دکمه چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 21:27 http://dok-meh.blogsky.com/

چه جالب. من واسه چک آپ که میرم. همونجا فشارم میفته و دراز می کشم و پاهامو میزنم به دیوار اون بالا و هم زمان شکلات و آبمیوه می خورم :))))
کلا فشارمون پایینه، بعد از آمپول هم میترسم. بد تر میشه
ولی خب هر سال و میرم چک آپ. مامانم میگه باید بریم

چرا فقط آقایون؟

سلام
خب شما که که فشارتون پایینه از لذت خون دادن محرومید مخصوصا کیک و آبمیوه هاش دلتون آب شما چک آپ که میرید دست تو جیب مبارک میکنید خب اون که لذت نداره

باران* چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 21:42

سلام افرین چه کار خوبی
منم چند بار خواستم خون بدم اما ترسیدم خونم تموم شه
خصوصی تونم میدونیم راحت باشید خانم پرستارو از این حرفا دیگه...
اب میوه میدن مگه چه جالب اگه میدونستم هر روز میرفتم خون می دادم

سلام
دیدی چه بچه خوبی هستم
خصوصی خانم پرستار؟ ای بابا نه یه چیز پزشکیه فکر بد نکنی یهو
بعله ما اینجا که میشینم کنار یخچال آب میوه یه کارتن کیک هم کنارشه

شمیم پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 03:33 http://badbadake-sefid.blogsky.com

خوب دادن خوبه آفرین .کیک و
ابمیوه هم نوش جان .خصوصی رو هم همینجا بگین همه خودین

حداقلش اینه که خون دادن برای سلامتی خودمون خوبه / مرسی / خصوصی هم خب نمیشه شما نگران نشید خطری تهدیدتون نمیکنه

بهامین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 13:41

جدا از همه شوخی هاش
ثواب بزرگی بردید
اهدای خون میتونه به کسی زندگی ببخشه
وقتی شما با دوستت شاد بودی
خداهم لبخند میزده به این بنده های خوبش

سلام بهامین
قطعا همینطوره خدا رو شکر که تونستم این کار رو کنم

محمد پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 17:05 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام...

خدا خیرت بده دادا...کیک هم نوش جونت...!

موفق باشی و شاد

سلام
متشکر شما هم بفرما کیک و آبمیوه برادر

سحر الف پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 21:46

من از این کار وحشت دارم.
بخشیدن پدر؟خیلی زمان میبره...خیلی

سلام
امیدوارم اینقدر طول نکشه که یه عمر حسرت بخورید

تبسم پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 22:16 http://tabasomshadi.blogsky.com

نوش جان :)))

متشکرررررر

زیتون شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 18:40 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

من هرسال خون میدم. آفرین زیتون جون

سلام
افرین بر زیتون که سالی حداقل سه نفر رو از مرگ نجات میده

مگهان یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 03:17

از من به هزار دلیل خون نمی گیرن لعنتی ها:((((((

ولی میدونم چه سوال خصوصی ای می پرسن !

خب از خوشتیپها هم خون نمیگیرن
نمیدونم چرا همه خیال کردید منظورم سوالهای خصوصی دکتره من که اونا منظورم نیست

بافرانی دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 19:16 http://leila-bafrani.blogsky.com/

من خیلی دوسدارم خون بدم ولی چون جثم ضعیفه نمیذارن خیلی غصه میخورم بابت این موضوع. خداکنه یه روزی منم چــــــــــــــــــــــــاق بشم بتونم خون بدم.

سلام
مردم دنبال لاغری میگردن شما دنبال چاغی فکر کنم فوایدش بیشتر از چاغی باشه در ضمن من چند مورد چاغ هم دیدم که نمیزارن خون بدن
چـــــــــــــــــــــــــــــــاق تون هم جالب بود

nafas پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:30 http://nafasesamin.blogfa.com

گاه آنکس که دراین دیر مکان می خواهد

یک گنه کار فراریست امان می خواهد

گاه انکس که به رفتن چمدان می بندد

رفتنی نیست دو چشم نگران می خواهد

قصه ی دست من و موی تو هم طولانیست

وصف آن بیشتر از عمر زمان می خواهد

عاشقی بار کمی نیست کمر می شکند

خود کشی کار کمی نیست توان می خواهد

چشم من گاه در آیینه تورا می بیند

هر که هرچیز که گم کرده همان می خواهد

این که : هرکار کنم باز کمت دارم ، را

عقل پنهان شده و قلب عیان می خواهد

بر سر عهد گران هستم و تنها ماندم

کار سختیست ولی قلب چنان می خواهد

"آرش شهیر پور"

سلام
بسیار زیبا بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد