ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

امروز بعد از مدتها (احتمالا سالها) به فکر یاهو مسنجر افتادم قدیمهایی که خیلی از ارتباط هامون به وسیله این پیام رسان انجام میشد و کلی ذوق میکردیم که با همچین برنامه ای میتونیم با کسانی که هرگز در عمرمون ندیدیم ارتباط برقرار کنیم و حرفهامون رو بزنیم. به این نکته توجه کردید که خیلی از ما در ارتباطهای رو  در رو ضعیف هستیم و اصطلاحاً لنگ میزنیم ولی در این ارتباطهای مجازی همه یه پا ملا می شویم و خودمان را علامه دهر میدانیم و در مواردی با ژست های روانشناسانه دیگران را هم نصیحت میکنیم خدا شفا بدهد همین الان واسه مسنجر که بین این همه پیام رسان محجور شده دلم سوخت و روی سیستم نصبش کردم باشد که خدا راضی باشه



نظرات 9 + ارسال نظر
باران* دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:53

عهههه وا یاهو مسنجر چه جالب چقدرم فرند دارید
خدا بیامرزی چیزی بود واسه خودشا

اتفاقا جزء کم فرندا بودم الانم که همه به خاموشی ابدی رفتن احتمالاً مسنجر مردی بود واسه خودش در ضمن دیدگاه وبتون باز نمیشه مشکل از منه آیا؟

باران* دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:13

نه مشکل از شما نیست مشکل از بلاگفاست الان یک ماه مریض شده انگار درد بی درمون گرفته!!

خب الحمد الله پس به گیرنده هامون دست نزنیم

آویشن سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:55 http://dittany.blogsky.com

واقعا که چه دورانی بود.البته من هنوزم یاهو مسنجرم و دارم ولی خب چون الان بیشتر کارامو با موبایل انجام میدم استفادم نسبت به گذشته کمتر شده.
تازه یادتون رفت راجب جی میل هم بگین.اون تنها رغیب اصلی یاهو بود که الان با وجود وایبر و واتس اپ و تلگرام استفاده از این سرویس فوق العاده امن کم شده .

من که کلا با جی میل کار نکردم بلد هم نیستم البته در مورد امنیت زیاد موافق نیستم چون همشون ابزار بررسی مردم میتونه باشه شاخصهایی مثل فراوانی بعضی جملات و کلمات حتما تو این برنامه ها رصد میشن

خورشید جاودان سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:26

من که از مسنجر استفاده نکردم وخنده داره بگم بلد نیستم باهاش کار کنم گاهی که مجبورم با داداشم چت کنم وسرعت نت لاک پشتیه بهم میگه بیا مسنجر ولی خب تا الان نگفتم بهش که بلد نیستم ازش استفاده کنم خلاف سنگین من فیسبوک اونم به مدت چند ماه بود بعدم اونم حذف کردم فکر کن بلاد کفر جایی که داداشم زندگی میکنه تو بیابوناشونم به نت درست حسابی دسترسی دارن
................................................
من یکی همیشه سعی کردم تو دنیای مجازی همونی باشم که تو واقعیت هستم تا الانم هر کی رو نصیحت کردم بر اساس تجربه های خودم بوده خداییش زندگی من خودش یه پا نظریه روانشناسی دکه همش هم اثبات شدست تو واقعیت وخواب وخیال مجازی و واقعی فقط یه چیز خواستم اونم اینه که ای کاش همه مهربونی و محبت کردن رو بی چشمداشت بلد بودن از پستای وبلاگم هم میشه به درونم پی برد و این شفاف بودن هم حسنه هم یه جاهایی نقطه ضعف طرف راحت از قیافم هم به اوضاع احوال درونم پی مبره

سلام بانو
البته بانو مسنجر چیز سختی نداره مخصوصاً که یه دوست مهندس کامپیوتر هم تو دست و بالتون هست ایمیل داداش رو هم بدی سریع لو میدم چرا جوابشو نمیدی
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
در مورد فضای مجازی و بحث نصیحت و روانشناسی هم که سابقه شما معلومه نیاز به توضیح نبود ما همه قبولتون داریم بانو

Maggie چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:23



علیرضا جان می دونی که من هنوز از این ابزار خیلی دوست داشتنی استفاده می کنم !!! :دی

کلا با هرچیزی که منو یاد دوره ی زمانی خاصی از گذشته بندازه حال می کنم

سلام بانو
این ابزار واس شماست یعنی کلا واس شماست
واقعاً خیلی خاطره انگیزه

binam پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 03:01

باران* پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 11:37 http://baranepaizii.blogsky.com

سلام این ماه عزیزو بهتون تبریک میگم
دیدم بیماری بلاگفا خوب نمیشه تصمیم گرفتم کوچ کنم به بلاگ اسکای همین الان یهویی البته هروقت بیماریش درمان شد لینکشو میذارم اونجا
اینم ادرسشه:http://baranepaizii.blogsky.com

سلام منم متقابلاً تبریک میگم امیدوارم استفاده کافی رو از این ماه ببریم
به بلاگ اسکای هم خوش اومدید

زیتون دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 18:03 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/

سلام به دوست.
احیانا قصد آپ نداری شما؟

سلام بانو
بله حق با شماست گرسنگی نمیزاره بعد افطار هم سیری

شمیم سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:48 http://badbadake-sefid.blogsky.com

من یاهو مسنجر و فیسبوک رو هنوز از نزدیک زیارت نکردم بلد هم نیستم خیلی هم خوب خیلی هم عالی

منم گوشی 1100 نوکیا دارم دوربین نداره بلوتوث نداره وای فای نداره تلگرام و وایبر و واتس آپ هم نمیدونم چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد