ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

این مدت درگیر تمرین برای مسابقات والیبال بودم الانم تو این زاویه از بالکن هتل دارم افق رو نگاه میکنم چون دوم شدیم و مقام اولی از دستمون پرید مثلا خیلی ناراحتم


نظرات 18 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 23:31

چه عکس خوبی

آقا میشه خواهش کنیم هفته ای یک بار همچین پست های کوتاهی اقلا برای ما بگذاری ؟!
مقام دومی مبارک باشه ! اصلا دو بهترین عدد دنیاست و زوج ترین !!! پس خیلی مبااارکه

سلام بانو
چه خوب که شما هنوز با ما سر میزنی چقدر با احترام گفتم شما و ما به قول مگی بانو دی
مرسی بابت تبریکتون و در خصوص پست هم چشم

مگهان جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:32

ببخش بابا علیرضا که من بااااز هم سلامم رو خوردم !

معلومه که سر می زنم

بانو مگی یه راست میره سر اصل مطلب اصلا هم اهل حاشیه نیست

مگهان جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 16:15

دقیقاااااا :))))))

mika جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 20:41

نگفتم مگی فنش کردیاصلا نیومده بودم اینجا ولی حس کردم واسه وبلاگه عکست خخخ

سیستمهای مگیانه از افقش معلومه نه؟ البته شما دیگه وب نداری صلاحیت حضورتون شبهه داره

خورشید جاودان شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 00:17

آخی بمیرم که اینقدر ناراحتی ویروس عکس کَل وکُل گرفتن مگان به جنابعالیم سرایت کرده ؟
راستی گفتی درگیر یه کاری میای وبم میگی این کارت بود که بری مسابقات والیبال اونوقت دوم بشی واقعا که نوچ نو چ
نوچ

سلام خورشید بانو
یعنی از اونجا هم قشنگ معلومه ناراحتم؟ باور کن کارم یه چیز دیگه بود الان که گفتی هول شدم یادم رفت همچنان دارم فکر میکنم کار اینقدر مهمم چی بود

باران* دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:51 http://baranepaizi.blogfa.com

سلام اقای والیبالیست حرفه ای
دومم خوبه دیگه نقره گرفتین
ویو هتلتون کجاست کوه داره شمال که نیست صد درد صد اخه شمال کجا اینجا کجا

سلام
میخوایم نقره هامون رو آب کنیم باهاش انگشتر درست کنیم هتلمون هم یه جای خوش آب و هوا بود اگه گفتی کجاست

binam دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:14

آویشن سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:58 http://dittany.blogsky.com

دوم شدن که ناراحتی نداره.اتفاقا گاهی تیم هایی که دوم میشن از خیلی جهات از تیم اول برتری دارن

واقعاً حق با شماست ببینم شما اونجا نبودی؟ ارزیابیتون خیلی دقیق بود

آویشن سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 21:59

من از راه دور به مسابقه نظارت داشتم

میگفتن ناظر بازی دور کاری میکنه

باران* چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 09:37

بگم کجاست؟!
نمیگم تو نخش بمون خودت میدونی کجاست؟!
حتما همونجاست که خودت نمیدونی

سلام
قراره یه مسابقه برای حدس زدن این منطقه بزارم ببینم کیا بلدن

کلوچه جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:23

الکی مثلا ماهم خیلی ناراحتیم
سمت اردبیل و تبریز و اونوراست یا شایدم کردستان شایدم اسپانیا باشه...

سلام بانو
بانو چقدر راه دور رفتی اردبیل و تبریز و کردستان مگه همین فرانسه چشه پاریس هم که تشرف بردید شکر خدا

باران* شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:21

سلام چرا نمیشه وب کلوچ کامنت گذاشت تو پست جدید خوشمزش وااسه همین اینجا کامنت میذارم با اجازه شما اقای اسمانی شاید ببینه
میگم کلوچ مهلت بده اونا بپزه بعدا بچین بخورش شکمو
در ضمن مزرعه بزرگ پدر شوهرم اینا البته باغشون کلی از این توت فرنگی ها داره اینقدر خوردم کلوچ که نگو تازه چندتا شیشه مربا هم درست کردم
از اون الوچه ها هم خونه مامانم 5 تادرخت بزرگ داره دلت اب
بعد در ضمن فکر میکنم اقای اسمانی اینجا که عکس گرفتین لرستانه!! حس ششمم میگه یا اقلا نزدیکشه

سلام کلوچ بیا پاسخگو باش در ضمن یاد بگیر باران چطوری فهمید اینجا کجاست

زیتون یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 16:54 http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com

به... به به... به به به... ویو رو داشته یاش. دوست ما رو داشته باش. به به...

سلام بانو به به به خودتون متشکر که اومدید

کلوچه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 16:04

ینی اردو اینقد مهم بوده ک قرنطینتون کردن نزاشتن شب برید خونه هاتون??نکنه ی لحظه فک کردین با لهستان بازی دارین مربی گفته سیستم بازی لو نره آره???بعدشم فک کنم بروجرده????

شب که چه عرض کنم چهار روز و شب در خدمت عزیزانمون تو هتل بودیم بعدشم ویو سمت گلدشت بروجرده همون که گفتم پاریس باید میفهمیدی دیگه

کلوچه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 16:16

باران جونم عرضم ب حضور انور منور نورانیت ک اگه میبینی هنو نرسیدن و چیدیمشون واسه اینه ک پرنده ها میخورنشون از اون همه گیلاس فقط اینا رو تونستیم موفق بشیم از چنگشون دربیاریم
توت فرنگی های ماهم سال قبل درشت بودن و خوشمزه در حد صادراتی ولی دست تقدیر کوچولوشون کرد...امسال زیاد بهشون رسیدگی نکردیم...
دلت خودت آب تر ما درخت هلو و زرد آلو هم داریم تازه ولی امسال نگرفتن پارسال خیلی خوشمزه بودن دلت بسوزه
دیگه اینکه گوجه سبز ما ی درخته ولی خیلی تپل میگیره ولی دیگه تموم شدن بیشترشون هم رفتن توو دل خودم:)))
جناب آسمونی شما هم دلت آب:)))))...

باران بفرما
منم که از اون بالا تا پائین رسیدم ضعف کردم

باران* دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 17:27

سلام
اهنگ وبتون

سلام
آهنگش بده من آهنگای قدیمی دوست دارم

باران* سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 00:30

کلوچ جونم چی میگی تو ماهم هلو داریم ماهم پرتقال و نارنگی و انگور وانجیروگیلاس و البالو و پشمالو و ازگیل و هندوانه و خیار و سبزی خوردن و ...داریم گردنم بشکنه اگه دروغ بگم
دل من عمرابا این چیزا اب نمیشه ولی اقای اسمانی دلش اب میشه گناه داره
اقای اسمانی ببخشیدا میایم اینجا مزاحمتون میشیم وب خودمونه
نگفتی نظراتتو چرا غیر فعال کردی بحثو عوض نکن

الان حس یه چاپار زمان هخامنشی رو دارم

مگهان سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:42

امسال می خواستیم بیایم سمت شما بعد امتحانام که گویا کنسله
کردستان سنندج بروجرد و اونجام که شما هستید :-"

هعیییی

سلام بانو
اااااااا سفر خوبی میشد غرب کشور رو یه دور میزدید شب میام با بابا علیرضا حرف میزنم نگران نباش پس براتون سوغاتی آماده میکنیم تا انگیزه سفرتون بیشتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد