ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

این روزها هر چی چشم به آسمون داریم تا برفی بارونی چیزی برامون هدیه بیاره فایده ای نداشت علی الحساب چند تا عکس از زمستون پارسال  و کوه نوردی توی یافته بزارم دلم خنک بشه  






نظرات 29 + ارسال نظر
mika پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:06 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
اتفاقا امروز تو خیابون با خودم گفتم خدایا زمستونمونم عین بهار شده با این منوال تابستون سخاری میشیم.من از گرما متنفرم
تاریخ عکسات سال ۲۰۱۱رو نشون میده!!!

سلام
تاریخش تنظیم نیست ما میریم زیر کولر شما سوخاری میشید

mika پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:30 http://mika-majd.blogfa.com

خوشبحالتون با این کولراتون تو خیابونم یه کولر ببند به کمرت

من که همش تو خونه ام

مگهان پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:30

به به : )
منم می خواااام ... همیشه وقتی رشت یه کم برف بیاد باغچه با اینکه خیلی نزدیک به رشت هست توش کلی برف جمع میشه و همیشه وقتی برف می باره ما می ریم اونجا !
کلی عکس باغچه برفیمون رو دارم:دی دعا کنیم امسال هم برف بباره نزدیک دهه فجر من براتون عکس بگیرممم
انشالله برف ببیاره یه کوچولو هم که شده همه رو خوشحال کنه

سلام
باغچه برفی با اون طبیعتش چه شود پس دعا کنم اونجا برف بیاد دهه فجرتون مبارک

خورشید پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:57

سلام منم به خودم گفتم اینکه تاریخش 2011 است بعد خودم به خودم جواب دادم تاریخش تنظیم نیست
حالا خوبه شما جایی زندگی می کنید که زمستوناش برف داره ما چی بگیم ؟
خدای اعتماد به نفسم من تو این هوای گرم بافتنی دست گرفتم به نیت اینکه شاید هوا سرد بشه

سلام
خورشید الان شما باید برید جت اسکی ما هم اینجا لرز بی خودی بزنیم اونم از برف نیومده شما هم یه عکس از اونجا بگیرید بزارید

خورشید پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:02

نه بابا اونقدر هم که فکر میکنی گرم نیست ولی اونقدرم سرد نیست که لباس زمستونه لازم بشیم حداقل من نمی پوشم
جت اسکی واسه بهار خوبه تابستوتم شرجی وگرما ست ادم نمی تونه دوقدمی دریا بره یه چیزی بگم یه مجتمع تفریحی تو ولایتمون هست کنار دریاست واسه شوهر دوستمه هر وقت میریم شهرمون کل امکاناتش مجانی در اختیارمونه جت اسکی هم داره صرفا جهت اطلاع گفتم

دلم رو کباب کردی با اون جمله آخرت هعی بهار میام سمتتون دیگه مثل اشکنه نمیتونی گولم بزنی

خورشید پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:40

من که گفتم بهمن ماه میرم ولایت شما هم تشریف بیار دیدن عمه خانم نامردم اگه بهت اشکنه ندم کینه شکم شتریه حالا حالاها کار داریم با شما واشکنه
تو این سرما حسابی می چسبه تند باشه الو هم بذاری توش دهنم اب افتاد فردا ناهار درست کنم
پارسا به قلیه ماهی میگه خورشت ماهی اونوقت چون اشکنه ایی که ما درست می کنیم شبیه قلیه ماهی هستش ازش بپرسی چی خوردی میگه خورشت ماهی که توش تخم مرغ داره

حالا شدم کینه شتری آقا نخواستیم همین خورشت ماهی خودمون رو میخورم

خورشید جمعه 26 دی 1393 ساعت 12:25

قهر نکن ولایت شما ماهی خوب گیر نمیاد هم خورشت ماهی بهت میدم هم اشکنه بعدشم هم همشهریهای شما ماهی خور نیستن که .......
همش باید ماهی پرورشی بخورین اونم یه نوع ماهی جنوب یه چیز دیگس تازه تازه بری از اسکله صیادی بخری وقلیه ماهی درست کنی
علیرضا نصف عمرت بر فناست
خوشم میاد اینجوری حالتو بگیرم این روزا مبتلا به سادیسم شدم به یکی میگم برو درس بخون تو شکمو رو هم اینجوری شکنجه میکنم خیلیم خوشحال میشم

خیال کردی ما هر ماه ماهی تازه برامون میفرستن مگه چند ساعت فاصله داریم الان صبور میچسبه

خورشید جمعه 26 دی 1393 ساعت 12:58

از کنگان تا الان نیومدم شهرتون ولی تا خوزستان فکر نکنم راهی باشه واه چقدر قیافه میگیره با عمه خانمش
منم مادرو مادرشوهرم دوبل واسم ماهی میفرستن
بیخیال من نمی تونم با شما کل کل کنم همیشه یه جواب تو استین داری
صبور اگه اشتباه نکنم باید ماهی فصل بهار باشه ولی من ماهی پله دوست دارم ماهی سرزم خوبه بجای عکس برف باید عکس ماهی های جنوب رو می ذاشتی

تا الان اسمشون رو هم نشنیدم ماهی سرزم مگه وجود داره؟ پله رو سرچ کردم شکلشو دیدم اون یکی رو پیدا نکردم من خودم زبیدی دوست دارم با زبان صبور هم مال تابستونه مگه نخوردی تا الان؟

خورشید جمعه 26 دی 1393 ساعت 13:21

تابستون وبهارش رو یادم نبود به هر حال ماهی فصل گرماست زبان خوشمزه است خوردم مگه میشه تا جنوبی باشی ونخورده باشی یه ماهی هم هست ماهی بیاح یا بیاه هیچوقت درست نوشتنشو یاد نگرفتم خوشمزه است اره ماهی سرز وجود داره حالا شاید شما یه چیز دیگه بهش بگین اتفاقا ناهار امروزمونه

بیاح رو خوشم نمیاد مزه نفت میده ولی زبان رو وقتی خوب برشته میکنی مثل چیپش خشک میشه خیلی خوشمزه است

خورشید جمعه 26 دی 1393 ساعت 13:28

تو بوشهر بهش میگن زمین کن یا ووهُر ما بهش میگیم سرز

جالب بود دیدمش خودشو زیر گل مخفی میکنه از بس میخوریدش

tiyanaz شنبه 27 دی 1393 ساعت 02:27 http://s-b-b-f.mihanblog.com

سلام بانو
خوش اومدی

tiyanaz شنبه 27 دی 1393 ساعت 02:29 http://s-b-b-f.mihanblog.com

binam یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 16:15

خانوم کوچولو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 14:43 http://http:/pesareshoja22.blogfa.com/

آی گفتی.... منم دلم بارونو برف میخواد..چند روزه هی گیر دادم به بارون و برف

بریم دعای باران بخونیم منم چتر میارم چقد ایمانم قویه توجه کردی

خانوم کوچولو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 14:50 http://pesareshoja22.blogfa.com/

پرفسور الان این عوامل موفقیتت رمزداره یعنی چه؟؟ خسیس خب بگو منم موفق شم
واسه مخاطب خاص نوشتی.. یا میخای اونایی که میخوان موفق شن یکم پیگیری کنن و سماجت داشته باشن تا رمز بدی
شایدم خالی باشه اصلن، شایدم جکه و هزار شاید دیگر

سلام کسی که میخواد موفق بشه باید اول سعی کنه رمز رو حدس بزنه کشکی که نیست الله بختکی بری موفق شی

mehrazin سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 22:37 http://class-4.blogfa.com

سلام اسمانی عزیز.خوبیید؟این روزها برف مانند ارزوهای طلایی ناممکن شده.ان شا ءالله خدا کمکمان کند.تابستان سختی رادر پیش رو خواهیم داشت..

سلام بانو
چشممون به رحمتشه

mehrazin سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 22:44 http://class-4.blogfa.com

اسمانی عزیز سایت لبخند زندگی دچار مشگل شده چون من هر چه باز می کنم صفحه تنظیماتم می اید ودر صفخات دیگر نمی رود.اگر مشگلی برای سایت پیش نیامده .با تشکر وعرض معذرت .شما محبت بفرمایید وبه ارش عزیز اطلاع دهید تا مشگل من حل شود.سپاسگزارم

سلام بانو
تمامی اطلاعات خودتون رو به فارسی تبدیل کنید مشکل حل میشه

mehrazin جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 02:10 http://class-4.blogfa,com

سلام اسمانی عزیز .مثل همیشه گره گشا.ممنون درست شد.برایت ارزوی خیر دارم

سلام استاد گرانقدرم ممنون

mika شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 21:49 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
نیستیداری نقشه ی کدوم عملیات رو می کشی

سلام
همین طرفام

مریم یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 16:59 http://del-nevesht1370.blogfa.com/

سلام
عکس های خیلی زیبایی بود و دلم اون زمستون های پر برفی که تو کوچه تونل و سرسره درست میکردیم خواست
هر چند الانم اگه مثل اون موقع ها برف بیاد نمیتونیم بریم تو کوچه سرسره بازی ولی آرزو بر کودکان عیب نیست .

سلام
نه ما در حد تونل درست کردن برف نمی اومد ولی خوب بود زمین رو سفید میکرد میشد سر خورد الانم که کلا تعطیل شده هوا هم بهاریه خجالت نکشید برید تو کوچه تونل درست کنید بگید کار تحقیقاتیه

خورشید چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 23:48

سلام خوبی خانواده محترم خوب هستن؟عاقا هر وقت غیبتت طولانی میشه من نگران میشم خودتم میدونی نگران کی؟ پس سعی کن از احوالش باخبرم کنی همش اون عکسی که با عینک افتابی بود و کیفش رو دستش میاد تو ذهنم هر وقتم نگرانش میشم یه ایه الکرسی براش میخونم

خوبیم خورشید بانو

مگهان شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 13:22 http://Maghan69.persianblog.ir

علیرضا خان کجایین ؟
چی شد یهو انقدررر غیبت : (

سلام شرمنده

خورشید دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 12:53

سلام خوبی ؟ کجایی برادر الان که وقت خوشحالی منه ودوست دارم همه دوستانم تو خوشیم شریک باشن جنابعالی غیبت کبری به سر می بری امیدوارم هر کجا باشی خوش وخرم وسلامت باشی هم خودت هم عزیزانت

سلام خورشید بانو
از غیبت اومدم

مگهان چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 07:04

من واقعاً نگرانم آقا علیرضا سابقه نداشت این همه مدت نباشین
فقط می تونم براتون دعا کنم و از خدا بخوام خبری بدین از خودتون ..
انشالله خوب و سلامت باشین

سلام بانو
ممنون که به فکر بودید یه مسافرت فوری پیش اومد و دسترسی به نت هم نداشتم

مریم دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 09:55 http://del-nevesht1370.blogfa.com/

الهی
یک ذهن ارام
یک تن سالم
یک خواب شیرین
یک خیال راحت
یک روز قشنگ
یک خبر خوش
یک خوشی از ته دل
نصیب دوستانـــــــم عطا بفرما ...آمین

الهی مرا آن ده که آن به
ممنون بانو

binam سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 15:12

انشالله تنور دلت داغ و تابستونی و لبخند همیشه گوشه لبت باشه

سلام
ممنون منم براتون بهترینها رو آرزو دارم

مگهان چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 12:35 http://meghan.blogsky.com

یه آپی بکن برادر مننن !
کجایی خب

آپم فقط مشکل عکس دارم

کلوچه چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 12:45 http://www.colooche.blogsky.com

واقعا تاثیرگزار بودن......وووووووی یخ زدم(آیکون دندون رو دندون بند نشدن)....امکانات ضعیفه...حداقل ی آتیش درست کن خودمونو گرم کنیم:))

سلام کلوچ بانو شما تابستون بیا این پست رو بخون

خانم کوچولو دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 14:04

سلاااااااااااام
من همون خانوم کوچولوام که وبلاگم پسرشجاع بود..
وبلاگم پرید
امروز به صورت تصادفی پیدات کردم..

سلام
خیال کردم کلا با دنیای وب قهر کردید خب اگه حوصله داشتید باید دوباره دست به کار بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد