ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

سلام

یه آدمهایی وجود دارن که نمیدونم هدف خدا از خلقتشون چی بوده اولین حسی که تو وجودشونه حس فضولیه و سرک کشیدن تو کار دیگران. دیشب سانس اختصاصی استخر به همراه همکاران در حالی که صدای موسیقی از سالن رختکن به گوش میرسید مشغول عوض کردن لباسم بودم که متوجه نگاه 2 تا از بچه های عزیز ... شدم بعد از چند دقیقه یکیشون اومده پیشم میگه کمی دور از شان ماست که به همچین موسیقی گوش بدیم میگم خب گوش نکن مگه تقصیر منه که در  شان تو نیست میگه وقتی با موبایلت این موسیقی رو پخش میکنی حتماً تقصیرته بهش میگم خدا شفات بده این موسیقی مال سالنه نه موبایل من فکر کنم الان رفته آب استخر رو با چنگال بخوره

در سیستم اداری کشور ما شلوغ بودن میز یکی از شاخص های راندمان کاری بالاست به نظرتون الان راندمان من بالاست؟

اینجا

نظرات 23 + ارسال نظر
mika پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 16:43 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
میگفتی خدا خیرت بده برو گوشاتو بده قشنگ برش بزنن دوتا آینه تریلی جاش بزارن قشنگ تر جهت صداهای دور از شان رو بشنوی
یه چندتا دیگه زونکن بزاری رو هم پاهاتم بندازی رو میز راندمانت سر میکشه به فلک

سلام
نمیشد بگم بچه های خیلی عزیزی بودن
این زونکنا کار نصف روزه تازه نصفشون رو داده بودم رفته بود

مگهان پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 20:52 http://meghan.blogsky.com

خیلی بامزه بود :-))))))) تصویر سازی کردم کاملاً اون صحنه رو که اومدن گفتن در شانمون نیست و شما :| :-))
خووووب کردی حالمان را برادر !

سلام مگی بانو
چه خوبه وقتی که حالتون خوبه
مدتیه دارن زیر آبی میرن خیلی نفس گیریشون خوبه امیدوارم خفه نشن

مگهان پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 20:54 http://meghan.blogsky.com

همه ی علیرضا ها رو میزشون های لایت دارن :-)) ؟
بابای من عاشق از این ماژیک های لایت هاس میگه خیییلی کاربرد داره :-"
در کل میزتون در عین شلوغی خیلی مرتبه ! : )
به به !

آقا علیرضای بزرگوار هم دارن؟ به به سعادتیه شما هنوز نمیدونید این ماژیکا چقدر خوبن
خواستم نشون بدم چقدر کار میکنم البته این رسم عکس گرفتن رو شما ایجاد کردی دیگه داره یه عادت میشه واسه همه

مگهان پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 21:04 http://meghan.blogsky.com

من میام اینجا هر بار خنده م می گیره از اون ماجرای پیش اومده در وبلاگم : )))
ماجرای اعترافات شما :دی :)) !!!
در کل حالم خوب میشه !
---
زیر آبی برو ها خیییلی زیاد شدن جدیدا ؛-) ! تو آب بیرون آب ... :دی همه جا حضور دارن

والا اگه میدونستم زودتر همه چی رو می گفتم بی زحمت یه چند تا پست رمزی بزارید سر راه بیام حالتون رو خوب کنم

مگهان جمعه 19 دی 1393 ساعت 04:00 http://meghan.blogsky.com

: )) چه رسم نیکی بینتون جا انداختم :دی
خیلی حس می گیرم از عکس اینکه مثلاً فلونی محل کارش اینجوریه !
در کل عاشق اینم که متن یه تصویری هم داشته باشه دیگه
متچکرم خیلی !
بله بله علیرضای ما هم یک کلکسیون ماژیک داره :دی
اینقدر دوس داره که مامانم هرجا می بینه یادش میفته یه مدل و یه رنگ جدید براش می گیره:))!

من از شما متچکرم بانو بخاطر این رسم نکو
خوش به حال علیرضای شما بخاطر کلکسیون ماژیکش خیلی خوبه

خورشید جمعه 19 دی 1393 ساعت 13:24

سلام
عجب میز شلخته ایی
حالا میخوای بگی سرم شلوغه می تونی یه جور دیگه هم بگی میزتو مرتب کن
من علیرضا نیستم ولی عاشق ماژیک وخودکار رنگی ومداد رنگی
هفته گدشته عاقا دزده محل کارمو پاکسازی کرد نامرد علاوه بر کامپیوترهمه ده تا خودکارمو وماژیکا و حتی مدادشمعی هایی که برای پارسا خریده بودم و فراموش کرده بودم ببرم خونه رو هم برداشته بودخودکار به درد چی میخوره ؟

سلام
دزده احتمالا بچه محصل داشته یا خودش معلمی چیزی بوده عیبی نداره در راستای علم بوده ببخشش بانو نیستی این روزا

کلوچه جمعه 19 دی 1393 ساعت 13:36 http://colooche.blogsky.com

دست این بچه های عزیز...ندرده ک همش نگران اینن ک ما منحرف نشیم...اگه اینا نبودن الان معلوم نبود توو کدوم قهقرا بودی جناب آسمانی غرب زده منحرف
پس نتیجه میگیریم شما نامه رسونِ ادارتونی چونکه میز هیچ رییسی اینقد شلوغ نیست

سلام
سلامت کو؟من شرق زده ام برم نامه هام رو برسونم بعدشم برم آب حوض بکشم آخرشم برم میز رئیسمون رو هم شلوغ کنم بعد نامه هام رو بزارم رو میزش حالا من کجا گفته بودم رئیسم؟

خورشید جمعه 19 دی 1393 ساعت 14:07

چی بگم والا از پستهایی که گذاشتم می تونی حدس بزنی کجا هستم وعلت غیبتم چی بوده
الان که هست شدم فعلا

همین هست مهمه

خورشید جمعه 19 دی 1393 ساعت 22:44

امروز داشتم تصور میکردم جنابعالی رییس من باشی اونوقت کلی هم به تصوراتم خندیدم مدیر مدرسه ما بودی خوب میشدا ازت یه نقاشی کشیدم تو حیاط مدرسه خط کش به دست اونقدر خندیدم که نفسم بالا نمی اومد پدرم تعجب کرده بود که من به چی میخندم وقتی نقاشی رو بهش نشون دادم و تصوراتمو بهش گفتم طفلکی اینقدر خندید که شروع کرد به سرفه کردن شاید اگه حوصله داشتم مشترکا با دادشم موضوع یه پست بشین چقدرم که شما دو تا کپی هم هستین تو بعضی موارد

من بشم مدیر مدرسه خوبه والا فکر کنم مثل عمو که مدیر مدرسه است ترسناک بشم این موارد اشتراکی با داداش رو تا الان نگفته بودی

زیتون شنبه 20 دی 1393 ساعت 17:08

دو فرض ، متصور میباشد:
اول. کارمند ، تنبل میباشد.
ثانیا. کارها بیش از طاقت و وقت کارمند میباشد.
در هردوصورت ، راندمان کاری افتضاح میباشد.

آخه بانو ما تو این کشور چیزی تحت عنوان راندمان کاری داریم!؟ بعضی کشورها دارن سه روز تعطیلی در هفته رو برای مشاغلشون ایجاد میکنن چون فهمیدن تو بالا بردن روحیه کاری و در نهایت به قول شما راندمان کاری مفیده ما همون جمعه تعطیلی رو هم به کار سپری میکنیم

خورشید شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:17

سلام وجه اشتراک جنابعالی با برادر بنده یکیش شوخ طبعی شماهاست و دومیشم اینه که موقع کل کل هیچ کسی به پاتون نمی رسه حداقل من که همیشه جلوی شما دوتا کم آوردم علی الحساب همین دوتا رو داشته باش تا بقیشو بعد خودت بخونی
وااا عموی ترسناک
مدیر ترسناک رو کجای دلم بزارم نخواستیم همینجوری خون به جیگرمون کرده حالا ترسناکم باشه چه شود

عمو واسه ما که مهربونه احتمالاً فقط برا دانش آموزاش ترسناکه میخوام بیام با داداش یه کل بندازم ببینم کدوممون برنده میشیم

خانوم کوچولو یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 13:58 http://pesareshoja22.blogfa.com

این که خیلی مرتبه بازدت صفره :))))))))))))
اتاق منو ببینی چی میگی..

مگه میزارن با خودتون چنگال ببرید استخر سلاح سرد محسوب میشه

سلام
مرتبه!؟ اتاق تو که فکر کنم بمب زده بهش
چقدر باهوشم
مگه میخوایم بریم جبهه که فکر سلاح سرد و گرمی

مگهان سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 18:41

اینجا خارج از دسترس شده بود نگران شدم : )

ممنون که به فکر بودی بانو مشکل فنی بود

خورشید چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:53

سلام کجایی شما؟ غیبت صغری تشریف داشتی

سلام بانو
نرم تو غیبت کبری صلوات

خورشید چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:26

اللهم صلی علی محمد وال محمد
من که کبری وصغری وحکیمه وحلیمه اش رو باهم تجربه می کنم
کلا غیبت از هر نوعش خوبه

خدا خیرت بده یاد این شعر بندری ها افتادم حلیمه ها ها ها هله هله

خورشید چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:38

همون شعری که از موبایلت تو استخر پخش کردی دیگه ؟ بندری ها ؟؟؟؟؟؟؟

نه اونجا موسیقی پاپ بود اگه بندری بود بخاطر حرکات موزون توبیخ میشدم

مریم پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 15:21 http://del-nevesht1370.blogfa.com/

سلام
به نظرم راندمان کاریتون بیش از حد بالاست لازمه یه کم به خودتون استراحت بدید اینجوری کار کردن اونم در ادارات پیگرد قانونی داره .

سلام
الان که اینو گفتی تازه فهمیدم چقدر به خودم ظلم کردم من برم استراحت قبل از اینکه بیان بازداشتم کنن

اف شنبه 27 دی 1393 ساعت 08:31 http://darhamnevesht.blogsky.com/

اگه به راندمان مربوط بشه که احتمالا نصف کارهای اقتصاد این مملکت رو دوش منه!
چون الان به زووووووور یه لیوان چای جا دادم رو میزم!

راستی سلام
چند وقته میخونمتون اما این اولین کامنتمه
اِکس کیوز می!

سلام افروز بانو
درسته ما حرفتون رو دربست قبول داریم ولی بدون عکس میز ارزش قضایی نداره
راستی No problem
You're Welcome

پاررمیدا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 18:49

سلام این عکسا رو از طبیعت لرستان گرفتی؟؟

سلام بانو بله طبیعت لرستانه

دکمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:46 http://dok-meh.blogsky.com/

آره. کلا میز شلوغ خوبه...

معلومه استعداد پیشرفت و طی مدارج عالی رو دارید نکته سنجی 20

دکمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 20:59 http://dok-meh.blogsky.com/

استعداد که دارم.
نکته سنجم نیز هستم
اما شما از کجا متوجه شدین من نمی دونم

این یه حس درونی مختص کسانیه که نکته سنجن و مستعد از بس هویج میخورم همین الان اطلاع دادن حداکثر کاری که هویج میکنه چشمارو واسه تقلب تو امتحان قوی تر میکنه خب از همینجا معلومه نکته سنجی منم که چشمام قویه

دکمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 21:09 http://dok-meh.blogsky.com/


خوبین آیا؟
الان کاملا متوجه شدم و قانع گشتم

خب دیگه وقتی آدم گیر میکنه دست به هر جواب و ترفندی میزنه شما زیاد به دل نگیر

دکمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 21:12 http://dok-meh.blogsky.com/

کجا گیر کردین؟ بیایم نجاتتون بدیم؟

در حال حاضر بین دو تا مبل گیر کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد