ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

اجباری

یه لحظه توجه کنید:


صحنه اول:


آشپز یک برنامه تلویزیونی رو در حال طبخ غذا یا شیرینی لطفاً تصور بفرمائید

مواد لازم: گوشت گوساله،کره،ادویه،نمک...

مجری:یک پیامک از بیننده محترمی داریم که میشه از گوشت استفاده نکنیم؟

آشپز: بله میشه

مجری:بیننده عزیزی پیامک دادن که میشه ادویه و نمک رو از این غذا حذف کنیم؟

آشپز: بله میشه


صحنه دوم:


آقای خانه: این قورمه سبزی رو که درست میکنی سبزیشو سرخ نکن

بانوی منزل: باشه

آقای خانه: اصلا سبزی و لیمو اضافه نکن خوشم نمیاد

بانوی منزل: باشه


ممنون از توجهتون


خواستم بگم تا حالا به این موارد برخورد کردید؟ آشپز در حال پخت غذایی به نام مثلاً ((گوشت گوساله کره ای)) با درخواست حذف این موارد روبرو میشه و ناچار برای حفظ برنامه موافقت میکنه ، ولی در نهایت چیزی که طبخ میشه رو باید گوشت گوساله کره ای نامید؟یا قورمه سبزی بانو ماهیت قورمه بودن خودش رو حفظ میکنه؟


آقا شما نباید اینجوری بخندی، خانم شما نباید سرتو بالا بگیری ، فلانی این چه لباسیه پوشیدی ، یارو تو حق نداری از این اسم استفاده کنی، اه این چه رنگیه شئونات رو زیر سوال میبره!  هی تو به چه حقی داری فکر میکنی؟


درنهایت از ماهیت من انسان چی باقی میمونه؟


من میزان لازم نمک وفلفلم رو خودم میخوام تعیین کنم لطفا هول ندید


نظرات 8 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 21:28 http://meghan.blogsky.com

همه ی پست های آقا علیرضا یک طرف !

این نتیجه گیری های آخرش یک طرف ... واقعاً ... منم دلم می خواد خودم تصمیم بگیرم چقدر ادویه به زندگیم اضافه کنم ! دلم می خواد هرچی دوست دارم بنویسم و متاسفانه مدام بازخواست می شم:)

سلام
مگی بانو کلی حاشیه میرم واسه نتیجه گیری به قول خواهر زمین و زمان رو به هم میبافم
مشکل ما اینه که باید اونی باشیم که دیگران میخوان لطفا هرچه میخوای بنویس جواب بازخواست کنندگان هم میتونه یه مشت محکم باشه البته اگه دلشون خواست آشنا نباشن صلوات

مگهان یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 22:28 http://meghan.blogsky.com

آشنا نباشن صلوااااات :)))
گویا رابطه حسنه هست با خواهر . خدا نگهتون داره برای هم انشالله برادررر : )

با تلاش به این نتایج می رسین که اینقدر قشنگن پس ! راستی مها بانو عمه دوست هستن آیا ؟

آشنا بودن
خواهری هم چون دانشجوی دکترای ادبیات هستن زیاد وارد حوزه نقد برادر میشن کی قبول کنه
مها بانو هم فعلا پنیر رو از تمام دنیا بیشتر دوست دارن

زیتون دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 17:41

http://www.zeytoone-tanha.blogsky.com/1391/09/18/post-108/

در تایید پست علیرضاخان

زیتون بانو من تسلیمم

خورشید جمعه 12 دی 1393 ساعت 17:13

اخه تو هم یه چی می گیا نمک فلفل دست خودم باشه کی گفته از همون وق اول که دنیا اومدیم با خوندن اذان تو گوشمون افسارمون مثل .......تو دست بقیست تا وقت مرگ این یه رویاست یه رویای دور از دسترس تا تو مملکت .......... زندگی میکنیم همینه نوع پوشش رفتار حتی شکل وقیافمون و.......... کدومش دست ما بوده همه عمرمون واسه بقیه مجبوریم زندگی کنیم من همیشه دلم میخواست دین ومذهبمو خودم انتخاب می کردم میگن زمان جاهلیت بر اساس دین ومذهب پدراشون اونام زندگی می کردن الان چی چه فرقی با اون دوران داریم من با مسلمون بودنم هیچ مشکلی ندارم نه دارم راستش از وقتی داعش واین گروهکا خون به جگر مردم کردن خجالت میکشم از مسلمونی حرف بزنم ترجیح میدم بی دین باشم تا مسلمون
اگه فکر میکنی نمی شه تاییدش کنی اشکال نداره تایید نکن

خورشید بانو ما الان چند نوع اسلام داریم که بنا به شرایط در هر منطقه ای اجرا میشه یه اسلام داعشیه که اصلش بر اصلاح نژادیه و کلا هدف داره یه اسلام داریم که اسلام وهابیه که خودش تو کار صادرات افکار متهجرانست البته یه اسلام داریم که واسه منو و تو اجرا میشه ولی واسه مجریانش فقط در حد موعظه است حال انتخاب با خودته کدومشون واسه امروزمون خوبه تا فردا هم خدا کریمه

خورشید جمعه 12 دی 1393 ساعت 20:07

هیچکدام
من همون بی دینی رو ترجیح میدم سرت تو لاک خودت باشه بی ازار حالا میخواد مسیحی باشی یا مسلمون یا یهودی یا کافر بی دین
چه جنایتهایی در طول تاریخ به اسم دین ودینداری نشده بقول تاگور شاعر هندی به حال خودم تاسف میخورم که به چیزی اعتقاد دارم که برای اثباتش باید به زور متوسل شد
با این هذیونای من در اینجا رو تخته نککن یه وقت عاقا ما نبودیم چیزیم نگفتیم صاحبخونه در دهنمو باز کرد

من بهترین دین رو میدونم چیه خودت ببین
http://www.miyanali.com/patch2image.php?patch=usr/aminqurd/gal1200.jpg&674468292

خورشید جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:48

منم همینو گفتم که سرت تو لاک خودت باشه وبی آزار مگه غیر این گفتم
خوو دیندار بی ازار
یا بی دین بی ازار اون دینه مهم نیست مهم اینه که بی آزار باشی

منم در تائید سخن جنابعالی شاهد آوردم بانو

خورشید یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 23:12

سلام عاقا من خیلی جدی میگم جریان چیه پست نبوغ وکامنتای پسر نابغم کو اصلا هم شوخی نیست که پشتش یه چی پیدا کنی رمز می دی به من یا نه

زیتون سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 17:53

پست رمزدار که عاااااالی بود
درباره پست بالاییش هم باید بگم که اصولا گاهی بیشتر از یک مقدار و یک ذره و یک کم از اون موضوعات پشت اون یکی موضوعات وجود داره

سلام بانو
پست رمزدار از اول رمزی نبود بعد اینجوری شد یعنی شما مطالعه فرمودین اونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد