ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!

بوروکراسی اداری

یه سوال:

شما از اون دسته از افراد هستید که گذرتون زیاد به ادارات مختلف میفته؟

نحوه برخورد پرسنل و کارمندان ادارات رو چطور ارزیابی میکنید؟ خیلی ها نظر مساعدی نسبت به اونها ندارن.

دیروز به همراه یکی از دوستان جهت انجام چند تا کار اداری مجبور شدیم به چند تا اداره و ارگان سر بزنیم، دوستم دائم آیه یاس میخوند که کارمون انجام نمیشه بهش گفتم گلام ( شخصیتی تو کارتون گالیور که همیشه من میدونم کارمون تمومه من میدونم نمیشه ورد زبونش بود) چقدر غر میزنی کمی صبر داشته باش ، اولین جایی که رفتیم لشگر ... بود که جای پارک هم پیدا نمیشد سریع به اطراف نگاهی انداختم دم در ورودی کنار دژبانی یه محوطه خالی بود ماشین رو بردم اونجا و پارک کردم و تا دژبان بیاد اعتراض کنه سریع کتم رو پوشیدم و بلند دژبان رو مخاطب قرار دادم که سرباز حواست به ماشین باشه دژبان که انگار بهش شوک وارد شده بود و نمیدونست چی بگه سرش رو به نشانه تایید تکون داد و به دوستم که همینجور مات مونده بود سلقمه زدم که کجایی راه بیفت توی راه به دوستم توضیح میدم که این مثل یه حمله بود و دژبان چون اعتماد به نفس ما رو تو اون جمله دید احتمالاً با خودش گفته اینها حتماً یه کاره ای هستن بهتره حرفی نزنم وارد ساختمان اداری و محل مورد نظرمون شدیم و مسئول اونجا یه سروان با درجه های کم رنگ شده جلوی پامون بلند شد و به سربازش دستور داد که چای بیاره ، در نهایت ظرف یک ربع کارمون تموم شد و از پادگان خارج شدیم مقصد های بعدی آموزش و پرورش ،  بیمارستان و در نهایت یک کارخانه بود که بازهم همین جریان تحویل گرفتن و پذیرایی تکرار شد و دوست گرامی که به هیچ کدام از چای و شیرینی ها تعارفی نه نمی گفت و الان نمیدونم سالمه یا نه لطفاً از سلامتی خودش باخبرم کنه در آخر کار دوستم میگه چطور اینهمه سریع و خیلی شیرین (خطاب به شیرینی هایی که خورده) کارمون تموم شد بهش میگم دوست جان خیلی ها عقلشون به چشمشونه در یک اداره یا هرجای دیگه اول به ظاهر شما توجه میکنن بعد به کاری که دارید و نتیجه پاسخ مخاطب در پوشش و رفتار ما نهفته است این روش رو من برای خودم به اسم کت جادویی نامگذاری کردم که وقتی با یه لبخند به طرف مقابلم نزدیک میشم اثر فوق العاده ای داره .

میدونم باید به حال کسانی که فقط به ظاهر و سرمایه افراد توجه میکنن تاسف خورد و در کوتاه مدت هم روشی برای اصلاح اینگونه برخوردها وجود نداره ولی فعلا چاره رو در اینگونه رفتار می بینم .


کاش در برخورد هایمان قلب هم رو می دیدیم


پ ن : به یک قلب مهربان با گروه خونی o مثبت جهت کارهای اداری نیازمندیم(آگهی تبلیغاتی آینده)


نظرات 9 + ارسال نظر
mika پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 18:24 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
در اینکه بعضی متصدی ها از زیر کار در میرن و بروکراسی اداری بوجود میارن هیچ شکی نیست ولی خداروشکر بنده یه کمی از این شانس بهره بردم و معمولا کارم بدون معطلی راه میفته طوریکه بعضی وقتا به اطرافیانم میگم بیاید مسابقه بدیم
گاهی اوقات وقتی تو یه جمعیت کثیر وایسادم یدفعه می بینم مسول مربوطه از میون اون همه آدم کارمو انجام میده طوری که خودمم تعجب میکنم میگم خدایا چرا از میون اینهمه آدم کار منو راه انداخت.پس نتیجه میگیریم در این گونه موارد شانس هم دخیل می باشد

سلام
ااااا اینجوریاس؟
اگه ننداختمت آخر صف

مگهان پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 19:13

جناب آقای خوش خط مهربون ! سلاااام
در کل دیدم نسبت بهتون کلب عوض شده عحیببببب حااااال داد این حرکت دژبان مواظب ماشین من باش :-)))
خندیدم بسی !

سلام بانو مگی
امیدوارم این عوض شدن در جهت مثبت باشه
فکر کنم سربازه هنوز تو فکره این یارو کی بود

مگهان پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 20:06

صد در صدددددد در جهت مثبت بوده !
مامانم میگه من همیشه دوس داشتم یک شوهر خوش خط مثل بابام داشته باشم ولی خب نشد دیگه ... بابام خیلی زیاد بد خطه
منم دوس دارم خوش خط ها رو ولی خب ! اصلاً خوشم نمیاد روزی با یک آقایی خوش خط تر از خودم مزدوج شم :-)))
در کل به نظرم نباید مردا خیلی بهتر باشن از خانومشون
به مامانم میگم خوشحال باش که تو این زمینه شونصد پله از بابا بالا تری

راست بگو با خط بابا نمیرید داروخانه دارو بخرید؟ ما همه اهل منزل بغیر از خواهر خطشون خوبه فقط خواهر هم داره دکترا میخونه ما دیدیم خطمون واسه دکتری خوب نیست دیگه ادامه ندادیم به نظرم یه شووور شاعر پیدا کنی بهتره اون شعر بگه شما هم غذاهای خوشمزه درست کنی و بشینی با خط خوش شعر بنویسی

خورشید جمعه 28 آذر 1393 ساعت 01:22

سلام جناب نوزده چهل وسه
لوک خوش شانسی دیگه
من نظر خاصی ندارم بعضی موقع خوبن بیشتر اوقاتم بد اخلاق

سلام بیست صفر چهار
بزن چشمشون رو درار

مگهان جمعه 28 آذر 1393 ساعت 01:54

من آدم رمانتیکی نیستم و به همین دلیل خیلی با شعزا ارتباط برقرار نمی کنم ... کیف می کنم از خوندن شعر های خوب! ولی اینکه طرف مقابلم رو نفهمم عذابم میده و معمولاً افرادی که شاعر هستن رو درک نمی کنم
نه با خط بابا داروخونه نمی ریم دیگه گفتم بده ولی نه اونجوووووری :-))))))
خدا خواهر و براتون نگه داره. ادامه می دادی شمام همه چی تموم میشدی یه آقای دکتر خطااااط ...وااااو

این که میگی آدم رمانتیکی نیستی رو قبول ندارم چرا!؟
چون رمانتیک بودن یه امر نسبیه مگر ما میزان مشخصی براش داریم که بگیم این شخص رمانتیکه و این نیست بعضی ها ماخوذ به حیاتر هستن وسعی میکنن کمتر حالاتشون رو بروز بدن ولی خدا میدونه تو دلشون چی میگذره شاید از تمام کسانی که در عرف بهشون رومانتیک میگن رمانتیک تر باشن

زیتون چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 07:36

والا من سر و ریخت و ظاهرم همیشه شیک و باکلاسه اما بعضی جاها مخصوصا که مرد باشن بدتر از حسادت یا هر مرض دیگه ای سعی میکنن تحقیر و تخریب کنن. البته میگم بعضی جاها. استثنائا مراجعی هم بوده که خانم یا آقا اصلا بدون اینکه توجهی به ظاهرم بکنه با احترام تمام کارمو راه انداخته. دیگه بستگی به قلب و مغزش داشته همه چی!

سلام زیتون بانو
صد البته که شما همیشه شیک و باکلاسی مگه وکیل غیر شیک هم داریم بیشتر این موردی رو که نوشتم در مورد آقایون صادقه در مورد بانوان نظرهاتون رو پذیرا هستم

ندا شنبه 6 دی 1393 ساعت 13:18 http://mydailyhappenings.blogfa.com/

البته من خودم هم فکر میکنم کسی که ظاهر مرتبی داره به خودش اهمیت میده و لایقه احترامه ولی خب اونایی هم که بوهایه متعفن میدن هم آدمن

البته که آدمن
تن آدمی شریفست به جان آدمیت /نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
البته کمی هم تمیزی بد نیست هاااااااااا

باران* شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 11:20 http://baranepaizi.blogfa.com

سلام
وبتون خیلی جالبه از طریق کلوچه جون با وبتون اشنا شدم
میخواستم بگم من گروه خونیم o هستش کار اداری خواستین در خدمتم!!

سلام باران بانو خوش اومدی
دقایق زیادی دارم به مفهوم این جملتون فکر میکنم این گروه خونی چه ربطی به کار اداری داره؟ منم o هستم کار اداری میخوام

باران* جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 09:22 http://baranepaizi.blogfa.com

سلام خودتون توی پی نوشت پستتون نوشتین اینم مدرک فکر کردن نمیخواد که:
پ ن : به یک قلب مهربان با گروه خونی o مثبت جهت کارهای اداری نیازمندیم(آگهی تبلیغاتی آینده)

راست میگی ها یادم رفته بود خخخ الان دیگه محکوم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد