ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!
ASMANI

ASMANI

چه سکوتی تمام دنیا را فرا می گرفت اگــــــــر : هر کس به اندازه ی صداقتش حرف میزد ...!



را بر تو کرده اند
با بازی میکنند
به تو میزنند
ات را

نظرات 9 + ارسال نظر
mika پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 12:54 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
واقعا آدم متاسف میشه زندگیت از بین رفته هیچ بهت انگ هم بزنن این دیگه نهایت بی انصافیه.
جای زخم جمسی شاید خوب بشه ولی جای زخمای روحی که ناشی از بعضی حرفاست هرگز.

سلام بله تاسف برانگیزه

خورشید پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 19:27

سلام اومدم سر زدم خبری نبود بعد این همه مدتم که یه چیزی نوشتی اسید پاشی ؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیخوام بهش فکر کنم ولی انگار نمیشه
کجایی خبری ازت نیست خوبی؟
اوریانا فالاچی یه کتاب داره بنام نامه ایی به کودکی که هرگز متولد نشد (فکر کنم اسمش اینه درست یادم نیست ) تو اون کتاب یه قسمتش نوشته
زن بودن خیلی قشنگه چیزیه که یه شجاعت تموم نشدنی میخواد یه جنگ که پایانی نداره اگه یه دختر بدنیا بیای خیلی چیزا رو باید یاد بگیری اول از همه باید خیلی بجنگی تا بتونی بگی اگه خدایی وجود داشته باشه می شه مثل یه پیرزن موسفید یا یه دختر قشنگ نقاشیش کرد خیلی باید بجنگی تا بتونی بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید گناه بوجود نیومد اون روز یه قدرت بروز یه قدرت باشکوه متولد شد که بهش نافرمانی میگن...
چرا اینو نوشتم خودم هم نمیدونم ولی زن بودن یه جنگ بی پایانه با دنیا ......

سلام خورشید خوبی؟
من همین دوروبرام کتاب اوریانا فالاچی رو خوندم چند تا مترجم مختلف داره و انگار من بدترین ترجمه شو خوندم ... و باید بگم در مورد زن بودن انگار کاملا حق با اونه / چند بار به وبت سر زدم چیز جدیدی ننوشته بودی یالا مثل من تنبل نباش

خورشید پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 19:47

علیرضا با این وضعیت زندگیم حال ندارم چیزی بنویسم اصلا حوصله ندارم

این چیزها قبول نیست نوشتن حق مسلم ماست منتظرم

ترانه بهاری شنبه 3 آبان 1393 ساعت 07:33 http://taraneh-bahar.mihanblog.com/

سلام
درد داره به اسم اسلام وحشیانه عمل کردن و به اسم دین ناعادلانه قضاوت شدن !

درد داره که میاند ابروشو درست کنند میزنند زندگی طرفو کور می کنند !

دوست نداشتم درباره ی این مطلبت نظر بدم . اما هر چی میام و میرم انگار تا من نظر ندم این تابلوی زشتو از وبلاگت پایین نمیاری !!!

با خورشید موافقم !
زن بودن یعنی هر لحظه هزار بار زنده به گور شدن !!!
حتی بعد مرگ هم آسایش نداری ! اون دنیا هم باید تو جهنمش بسوزی به جرم زن بودن !!!

ناشکری نمیکنم اما گاهی واقعا از صمیم قلب آرزو می کنم کاش یه پروانه بودم . کاششششش

خورشید

این شکلکه هم مستقیم تو حلق مدیر بلاگ اسکای با این سلیقه ی مزخرفش --->

سلام
تابلوی زشت؟ پایین آوردن این تابلوی به اصطلاح زشت و امثال اینها مساوی با تایید رفتار مسبب این کار سکوت در برابر ظلم کمتر از ظلم نیست

خورشید شنبه 3 آبان 1393 ساعت 18:09

ولتر میگه حقایق را بگویید و مردم را اگاه کنید و مطمئن باشید که کشته خواهید شد
عمق فاجعه اینه که کشته خواهید شد بخاطر همینه که همگی ما به یه رکود وسکوت احمقانه مبتلا هستیم
وتا زمانی که دین خط قرمزیه که نشه راحت نقدش کرد وضع ما همینه
دینی که بدون هیچ اگاهی مثل ادمای مسخ شده پذیرفتیمش چون اجدادمون مسلمون بودن اونم با خوندن اذان تو گوشمون وقتی هیچ قدرت درکی نداشتیم علیرضا اگه فکر میکنی این کامنته یه جوریه تاییدش نکن
ولی نمیشه درد رو نگی

خورشید به نظر من استفاده ابزاری از دین معضل ماست یعنی اون تفسیر به نفع خودی که باعث دین گریزی مردم میشه و تا این تفکر در ما وجود داره راه به جایی نمیبریم

خورشید شنبه 3 آبان 1393 ساعت 19:04

بیخیال هر چه بیشتر در موردش حرف بزنم بیشتر عصبانی میشم
من که مسلمونیم با همه مسلمونا فرق داره اسلام خودمو دارم کاری هم به کسی ندارم که چی میگه وچطور در موردم قضاوت میکنه

همون درک خودت از اسلام از همه دینها بهتره بقولی بی آزاری بهترین دین است

نادم پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 03:40 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺯﻥ ﯾﺎ ﺩﺧــﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ
ﺷﺪﯼ ﺑﻪ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺮﻭﯼ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ" ﺷﺪ " ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺧﺘﺮﺕ" ﻧﯿﺴﺖ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻮﺍﺏ "ﺳﻼﻡ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﯾﮏ
" ﻋﻠﯿﮏ " ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ " ﻣﺮﺩ " ﺑﺎﺷﯽ ﻧﻪ
" ﻧﺮ ✔..."
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺯﻥ "ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ " ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺩﺧﺘﺮ " ﺗﻮﺟﻪ" ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ "ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ" ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﯽ ﻧﻪ
"ﭼﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮ ✔..."
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺯﻥ " ﺣﺴﺎﺱ" ﺍﺳﺖ؛ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ ✔...
✔ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﯼ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ✔...
✔ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﺭﻭﯼ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﻭ ﻫﻤﺪﻟﯽ ﯾﮏ ""ﺟﻨﺲ
ﻣﺨــــــﺎﻟﻔﺖ "" ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯽ ... ✔

سلام

خورشید جمعه 16 آبان 1393 ساعت 14:30

تنبلللللللللللللللللللللللللللل
تنبلللللللللللللللللللللللللللللللللل
دست خرس تنبل رو هم از پشت بستی این همه موضوع به یکیش فکر کن بنویس تا بقول ترانه این تابلو زشت برداشته بشه بسه دیگه هر وقت اومدم وبلاگت با اسید پاشی مواجه شدم

علیک سلام چشم

خورشید جمعه 16 آبان 1393 ساعت 22:44

سلام این واسه کامنت قبلی البته با عرض شرمندگی
این سلام هم واسه همین کامنت
اینقدر تنبلی کن تا همین مخاطب پیگیرت رو هم از دست بدی
یا من به قلم کاغذ اعتیاد دارم یا جنابعالی تنبلی به هر حال ...........

سلام فکر کنم هر دو
بزودی آپ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد